Hvad så med den iTMS.dk ?
Fra : Thomas von Hassel

Dato : 30-04-05 16:49

Nu var der kæmpe blæst om at det skulle være på torsdag ... jeg håber
der sidder en masse med røde ører nu :)

Nogen der har en idé om hvad pokker der sker ?

/thomas

--
A: Because it messes up the order in which people normally read text.
Q: Why is top-posting such a bad thing?

Fra : Kenneth

Dato : 30-04-05 21:15

http://www.jp.dk/itogc/artikel:aid=3024592/

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 30-04-05 22:41

Kenneth <jakabov@mail.dk> wrote:

> http://www.jp.dk/itogc/artikel:aid=3024592/

aha ... godt så! :)

--
A: Because it messes up the order in which people normally read text.
Q: Why is top-posting such a bad thing?

Fra : Henrik Münster

Dato : 01-05-05 01:48

In article <1gvuuwr.1fdthr11giyff6N%thomas@elements.dk>,
thomas@elements.dk (Thomas von Hassel) wrote:

> aha ... godt så! :)

Jeg var lige ved at sige, at det skrev de også i oktober. Men OK, det
ser lidt bedre ud, at KODA nu har givet Apple en foreløbig tilladelse
til at sælge musik på nettet. Omvendt står der også, at Apple mangler at
få en aftale med Phonofile, der åbenbart har det største lager af
elektronisk lagret dansk musik. Hvad det går ud på, ved jeg ikke. Det er
vel pladeselskaberne og kunstnerne, man skal have aftaler med. Og der er
jo allerede masser af danske numre på ITMS. Det er altså utroligt, at
det skal være så kompliceret. Er de særligt strikse her i Danmark, siden
det har taget så lang tid, eller har Apple bare forhandlet med de andre
lande først. Og hvad med det indre marked, vi blev lovet, da politikerne
bad os stemme for EU?
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 01-05-05 15:04

> [...]
> få en aftale med Phonofile, der åbenbart har det største lager af
> elektronisk lagret dansk musik. Hvad det går ud på, ved jeg ikke.

Det lugter af af phonofile har købt/fået rettighederne til at
distribuere den danske digitale musik .. egentlig smart hvis man ellers
kan komme til enlighed ... så skal man da kun slås med en "enhed"
istedet for x antal pladeselskaber ...

/thomas

--
A: Because it messes up the order in which people normally read text.
Q: Why is top-posting such a bad thing?

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 01-05-05 18:03

In article <news-879863.02474501052005@news.tele.dk>, Henrik Münster wrote:

> [...]
> det har taget så lang tid, eller har Apple bare forhandlet med de andre
> lande først. Og hvad med det indre marked, vi blev lovet, da politikerne

Der er mange der er begyndt at se Apple som farlig, for med 70% af salget,
så er det snart dem der kan styre pladeselskaberne fremfor omvendt. Når
gassen går af iPod salget, så forsvinder Apple's incitament til at
køre ITMS - medmindre de kan få en rimelig businesscase ud af det.