iTunes Music Store i DK
Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 27-04-05 16:19

Alle rygterne siger ITMS åbner i DK i dag eller i morgen.
Hvis der er nogen der får hul igennem, vil i så lade os andre det vide ?

Prisen skulle være 8 kr/nummer. 89 for en CD.

Fra : Zaphod B

Dato : 27-04-05 16:25

Povl H. Pedersen <povlhp@acomputer.home.terminal.dk> wrote:

> Alle rygterne siger ITMS åbner i DK i dag eller i morgen.
> Hvis der er nogen der får hul igennem, vil i så lade os andre det vide ?
>
> Prisen skulle være 8 kr/nummer. 89 for en CD.

I Norge har flere allerede kommet seg inn og har handlet på iTMS for
Norge, selv om forsiden ikke er oppe enda. Mao. er den meget nær å være
klar, og Danmark og Sverige er vel tidligere koblet til samme dato. I
Norge virker det som om std. pris pr nummer blir NOK 8 (eks mva) og for
album 89 (fortsatt eks mva). Man antar offisiell lansering i morgen.
--
/Z
Remove NOT..INVALID to email

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 27-04-05 17:12

In article <1gvotlf.rqigcb1uveyz9N%NOT.diskworld@mac.com.INVALID>, Zaphod B wrote:

> [...]
> Norge virker det som om std. pris pr nummer blir NOK 8 (eks mva) og for
> album 89 (fortsatt eks mva). Man antar offisiell lansering i morgen.

Jeg har også set at nogle i Norge er kommet ind, men hvordan ?

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 27-04-05 18:11

Povl H. Pedersen <povlhp@acomputer.home.terminal.dk> wrote:

> Jeg har også set at nogle i Norge er kommet ind, men hvordan ?

Ved flittig brug af Photoshop, er mit gæt.

/Preben
--
http://www.ravnekrogen.dk/gallery/salg

Fra : Zaphod B

Dato : 27-04-05 18:12

Povl H. Pedersen <povlhp@acomputer.home.terminal.dk> wrote:

> Jeg har også set at nogle i Norge er kommet ind, men hvordan ?

Det skulle jeg også gjerne visst. Rapportene går f.ø. ut på at det i dag
er et langt mer komplett utvalg der enn det var i går. Det tar muligens
tid bare å legge på plass all musikk og alle lenker. Det rapportertes
f.eks. i går om kun to-tre U2-numre, mens det i dag sies å være komplett
U2 (for dem som liker det). Men hvis åpningen er i morgen, så får vi vel
heller vente med kredittkortet klart!

For øvrig sa noen nå at pris pr. album så ut til å være NOK 80 som
standard, men noe varierende, uvisst etter hvilket kriterium.
--
/Z
Remove NOT..INVALID to email

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 27-04-05 19:55

Povl H. Pedersen <povlhp@acomputer.home.terminal.dk> wrote:

> Jeg har også set at nogle i Norge er kommet ind, men hvordan ?

Også i Danmark, men bagdøren blev vist lukket igen, for dem der slap
ind. Se nærmere på forummet på www.macnyt.dk f.eks
<http://www.macnyt.dk/forum/?page=thread&topic=111451505220808304>
og
<http://www.macnyt.dk/forum/?page=thread&topic=1114592917545952>