iBook ødelægger bord
Fra : Henrik Münster

Dato : 25-04-05 20:44

En iBook kan åbenbart godt blive lun nedenunder. Vi kom til at løfte
vores forleden, og bordpladen nedenunder var mildt sagt ikke køn. Det er
en bøgebordplade med klar lak, og lakken var helt skallet af, og træet
noget ujævnt. Så måske skal man passe lidt på med, hvor man sætter sin
bærbare computer.
For de teknisk interesserede: Det er en 14" 1,2 GHz iBook G4 fra
sidste eftersommer og dermed den næstnyeste udgave så vidt jeg husker.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Martin Agersted Jarl

Dato : 25-04-05 22:57

Henrik Münster wrote:
> [...]
> For de teknisk interesserede: Det er en 14" 1,2 GHz iBook G4 fra
> sidste eftersommer og dermed den næstnyeste udgave så vidt jeg husker.

Jeg læste på et tidspunkt en artikel om en forsker -- muligvis fra
Cambridge -- der efter længere tids brug af en bærbar i skødet måtte
søge lægehjælp for forbrændinger på de nedre regioner.

Han kom sig.

--Martin

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 26-04-05 16:15

Martin Agersted Jarl <martin@sletmigjarl.dk> wrote:

> Jeg læste på et tidspunkt en artikel om en forsker -- muligvis fra
> Cambridge -- der efter længere tids brug af en bærbar i skødet måtte
> søge lægehjælp for forbrændinger på de nedre regioner.

Og endnu mere uha: Varmen gør (mænds) sæd ufrugtbar!
Altså når man bruger dem som laptop = på skødet

-- and don't forget to boogie

Fra : Niels Jørgen Kruse

Dato : 26-04-05 09:00

> [...]
> For de teknisk interesserede: Det er en 14" 1,2 GHz iBook G4 fra
> sidste eftersommer og dermed den næstnyeste udgave så vidt jeg husker.

Og det var første gang den blev flyttet siden dengang?

Fra : Henrik Münster

Dato : 27-04-05 21:57

In article <1gvmdrq.1tcmv6i1japxxuN%nospam@ab-katrinedal.dk>,
nospam@ab-katrinedal.dk (Niels Jørgen Kruse) wrote:

> Og det var første gang den blev flyttet siden dengang?

Ja, det er dejligt med en bærbar computer Den er da blevet taget
lidt med rundt, men nok mest rundt i huset. Men jeg tror faktisk ikke,
den er blevet flyttet fra bordet i år. Hvis endelig, så er den måske
blevet taget med hen på sofabordet om aftenen, når der er mørkt, og så
har vi ikke set, at bordpladen ikke så så køn ud.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 27-04-05 19:28

> [...]
> For de teknisk interesserede: Det er en 14" 1,2 GHz iBook G4 fra
> sidste eftersommer og dermed den næstnyeste udgave så vidt jeg husker.

Alle de blærbare Mac bliver vist varme.

Jeg bruger kunstig hævning - af min 400MHz G3 Prismo! - fra bordpladen,
ved at lægge et par skinner under i hver side. Det er 2 maleromrører
pinde fra Glodi Farvecenter, hver med en flad elastik fra Post Danmark
på langs, så det ikke skrider når jeg åbner låget.

En high tech løsning!

Fra : Lasse Benjaminsen

Dato : 27-04-05 22:04

> [...]
> pinde fra Glodi Farvecenter, hver med en flad elastik fra Post Danmark
> på langs, så det ikke skrider når jeg åbner låget.

Søg patent hurtigst muligt...

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 27-04-05 22:28

Lasse Benjaminsen <lama@tdcspace.dk> wrote:

> Søg patent hurtigst muligt...

Ja, ja - du griner

Men jeg var først inde hos Brink på Frederiksborggade her i
Københavnstrup og købe 4 høje gummi-dupper, til 4,- kr stykket.

Indtil det gik op for mig hvad der ville ske, når jeg skulle "glide"
powerbooken ned i bæretasken, med dupperne på!

Derfor mit "pantent". Jeg tror nu ikke det har opfinder-højde. Men
alligevel, mange tak for forslaget!