Til dem med problemer efter opdatering
Fra : !Steen

Dato : 23-04-05 07:56

Hej
Der var desværre nogle brugere der fik problemer med Safari, efter
opdatering af OS X.
Apple har lagt en java-opdatering ud, som skal rette problemet. Jeg
havde ikke problemer efter opdateringen, men hentede alligevel den
seneste java (bare klik på 'softwareopdatering' i ævle-menuen).
Jeg synes Safari er blevet endnu hurtigere, men den bør nu hentes
alligevel

Jeg har skiftet min alternative browser (Firefox) ud med Shiira, og den
er lækker *s*

--
Steen
http://isteen.smartlog.dk

Fra : Tom

Dato : 23-04-05 11:35

Ser ud til at den gøre mere dårligt end godt !?!?
Kunne ikke hente java opdatering.. Tjekkede i stedet info..
Tom

Document 301382-da not found

The article you're looking for could not be found. Please start over, search
Apple's Knowledge Base, or visit the Discussion area.

The Knowledge Base contains technical information for Apple Products.
Apple's Discussion Forum area allows you to search previous customer
questions and answers, or post a new question which may be answered by other
Apple customers, or Apple Representatives.

Fra : Tom

Dato : 23-04-05 11:37

Nu kører den fint !?!?
Tom
( efter at jeg første gang IKKE kunne finde hverken dokumentation eller
fil!?)

Fra : !Steen

Dato : 23-04-05 18:58

Tom <nospam@fakemail.dk> wrote:

> Nu kører den fint !?!?

Det var godt.
Somme tider skal man ikke tænke logisk, når det drejer sig om computere
- selv Mac kan være lidt 'for kreative' somme tider
--
Steen
http://isteen.smartlog.dk

Fra : Ove Steen Smidt

Dato : 25-04-05 14:40

> [...]

> alligevel
>
> Jeg har skiftet min alternative browser (Firefox) ud med Shiira, og den

Er det derfor, Safari med et giver mig denne besked:

"Safari kan ikke åbne siden.
Der skete for mange omdirigeringer, mens http://....osv. blev forsøgt
åbnet. Det kan ske, hvis du åbner en side, der er omdirigeret til at
åbne en anden side, som er omdirigeret til at åbne den originale side."

www.karlslundeskole.dk (som jeg redigerer) åbner ubesværet i andre
browsere og har åbnet i Safari indtil fornylig. Den snørklede forklaring
hentyder sandsynligvis til, at siden redigeres i den portal, som Uni-C
står for.

Venlig hilsen

Ove Steen Smidt

Fra : Ove Steen Smidt

Dato : 25-04-05 14:53

Ove Steen Smidt <xossmidt@tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
> browsere og har åbnet i Safari indtil fornylig. Den snørklede forklaring
> hentyder sandsynligvis til, at siden redigeres i den portal, som Uni-C

Nej. Java-opdatering hjalp ikke. Til gengæld kan jeg berette, at den
sidste OS-opdatering udryddede et andet problem: at computeren længe har
været 6-7 minutter om at blive køreklar efter genstart.

Venlig hilsen

Ove Steen