Tigeren ?
Fra : Karen Seiersen

Dato : 22-04-05 12:29

Hej NG

Når Tigeren nu bliver frigivet, så er den vel også DK da det er
internationalt, i den forbindelse er jeg blevet fortalt (af en bekendt)
at der måske på første sending ikke er en DK ver. af Mac-hjælp - kan det
være rigtigt ??

Nogen som kender noget til dette!.

Mange hilsner Karen

Fra : Peter Andersen

Dato : 22-04-05 14:50

Hej Karen

Jeg kan i hvert fald sige så meget, at den også er på dansk. Man kan
vælge imellem en række sprog, deriblandt dansk, under installationen.
Ved ikke om Mac-hjælp er på dansk.

Mvh

Peter

Fra : Karen Seiersen

Dato : 23-04-05 16:02

Peter Andersen <peter@DETTESKAVAEKlundandersen.com> wrote:
> [...]
>
> Jeg kan i hvert fald sige så meget, at den også er på dansk. Man kan
> vælge imellem en række sprog, deriblandt dansk, under installationen.

Tak Peter

Det er så det samme som Panteren.

Men det var nu om Mac-hjælpen var DK ver. jeg var mest interesseret i
at vide ??

Slet ingen som har eller kommer med et bud om dette (

Mange hilsner Karen

Fra : Peter

Dato : 29-04-05 18:50

En kammerat har netop bekræftet, at mac-hjælpen er på dansk.

Mvh

Peter

Fra : Karen Seiersen

Dato : 29-04-05 22:18

Peter <plandersen@FjernMIGyahoo.com> wrote:

> En kammerat har netop bekræftet, at mac-hjælpen er på dansk.
>
> Mvh
>
> Peter

Hej Peter

Tusinde tak for din oplysning som jeg blev meget glad for, så nu skal
der investeres !

Ka' ikke vente - ka' ikke vente .....

Mange hilsner Karen