Problemer efter opdatering til 10.3.9
Fra : Jens Rasmussen

Dato : 18-04-05 20:48

Jeg har ikke selv oplevet problemer, men nu har jeg en kunde der siger,
at hans Word og Excel ikke kan åbne efter opdatering til 10.3.9.

Jeg skal derud tirsdag, så hurtig hjælp er værdsat, hvis nogen skulle
være vidende...

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 18-04-05 21:35

Jens Rasmussen <no@way.dk> wrote:

> [...]
> at hans Word og Excel ikke kan åbne efter opdatering til 10.3.9.
>
> Jeg skal derud tirsdag, så hurtig hjælp er værdsat, hvis nogen skulle

Hvis det er nyeste version kan han prøve at køre Microsoft updateren,
da Office 2004 er blevet opdateret et par gange. Hvis det er tidligere
versioner bliver han nødt til selv at finde opdateringerne på
htpp://www.microsoft.com/mac.

--
Mvh.
René Frej Nielsen - Read my blog at http://blog.rfn.dk

Fra : Jens Rasmussen

Dato : 19-04-05 06:54

René Frej Nielsen <spam@rfn.dk> wrote:

> [...]
> da Office 2004 er blevet opdateret et par gange. Hvis det er tidligere
> versioner bliver han nødt til selv at finde opdateringerne på
Godt input - det prøver vi.