OS 10.3.9 - Safari lukker uventet
Fra : Michael Corfitsen

Dato : 16-04-05 12:43

Har lige kørt 10.3.9. combo på min iMac G5, men nu lukker Safari uventet
midt i bl.a. netbank (Danske Bank) og jaguarclub,dk m.fl.
Hvad er nu det - har aldrig haft problemer tidligere (sidste var OS
10.3.8)
Michael C.

Fra : Niels Jørgen Kruse

Dato : 16-04-05 13:34

Michael Corfitsen <michael-corfitsen@stofanet.invalid> wrote:

> [...]
> midt i bl.a. netbank (Danske Bank) og jaguarclub,dk m.fl.
> Hvad er nu det - har aldrig haft problemer tidligere (sidste var OS

Jeg havde samme problem, dog med Alm. Brand Bank. Løsningen var at
geninstallere Security Update 2005-002.

Fra : Michael Corfitsen

Dato : 16-04-05 16:21

> Jeg havde samme problem, dog med Alm. Brand Bank. Løsningen var at
> geninstallere Security Update 2005-002.

Nu virker Safari igen, men hvorfor sker sådan noget, og hvordan fandt du
løsningen (et gæt eller er der en rød tråd i problemløsninger?
Og hvad nu hvis man vil "putte en Tiger i tanken"?

Michael C.

Fra : Niels Jørgen Kruse

Dato : 16-04-05 20:39

> [...]

> løsningen (et gæt eller er der en rød tråd i problemløsninger?
> Og hvad nu hvis man vil "putte en Tiger i tanken"?

Der er jo mange måder at nå frem til 10.3.8, så det er vel derfor der
kan gå ged i det. Der er en grund til at folk sværger til
kombo-updatere.

Med hensyn til løsningen, så fandt jeg den ved at gå ind på Apples
diskussionsforum <http://discussions.info.apple.com/> og søge i Safari
forumet efter omtale af lignende problemer.

Fra : Isteen

Dato : 16-04-05 14:35

Michael Corfitsen wrote:
> [...]
> midt i bl.a. netbank (Danske Bank) og jaguarclub,dk m.fl.
> Hvad er nu det - har aldrig haft problemer tidligere (sidste var OS

Jeg har set på macnyt.dk at der er andre med dette problem.
Jeg installerede i morges, og har ikke haft nogle problemer siden.

Ærgeligt at denne update skaffer nogle brugere problemer på halsen.

MVH

Steen
http://www.smartlog.dk/

Fra : Zaphod B

Dato : 16-04-05 20:20

Isteen <isteen@spamlite.dk> wrote:

> Ærgeligt at denne update skaffer nogle brugere problemer på halsen.

Nesten alle oppdateringer skaffer _noen_ brukere problemer på halsen.
--
/Z
Remove NOT...INVALID to email

Fra : Henrik Münster

Dato : 16-04-05 16:32

In article <1gv45x7.tak7nt1sy23eN%michael-corfitsen@stofanet.invalid>,
michael-corfitsen@stofanet.invalid (Michael Corfitsen) wrote:

> Har lige kørt 10.3.9. combo på min iMac G5, men nu lukker Safari
> uventet midt i bl.a. netbank (Danske Bank) og jaguarclub,dk m.fl.

Det eneste problem, jeg kan se, er, at de nye modeller mangler.
Beskrivelsen af modeller går kun til 1999. Den nye model i aluminium er
ellers noget af det mest spændende, Jaguar har lavet i mange år.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Erik Richard

Dato : 16-04-05 18:30

Hej Henrik

Du mener vel Pantanis alu-model.? - Svjv., er det Ferrari, der står
bag udviklingen af den 8) ...hæhæ
mvh. Erik Richard

<KMLDenmarkNOSPA@Mnetscape.net> <kmldenmarkNOSPA@Mstofanet.dk>