Opgradering til Tiger
Fra : Tommy Hjorth

Dato : 13-04-05 14:04

Jeg fik i fredags leveret en g5 dp 1.8 med panther, jeg ringede så i dag
til Apple og hørte om jeg kunne få opgraderet til tiger til reduceret
pris, det kunne jeg ikke indtil jeg sagde til damen at jeg så godt ville
returnere
min mac, og så genbestille en ny, så kunne det godt lade sig gøre at få
tiger til reduceret pris nu med 600 kr i rabat. Jeg vedlægger lige
mailen fra Apple.

Dear Mr Hjorth,

Thank you for contacting the Apple Store.

I confirm you that I have asked our financial department to refund you
DKK 600, so that you can get Tiger for a reduced price.

Kind Regards.

Nelly LEGER
Apple Store Europe
Service après-vente
Hollyhill Industrial Estate
Cork
Irlande

Tel. France : 0800 046 046
Tel. Suisse : 0800 845 123
Tel. Belgique : 0800 95 171

Så hvis du har købt inden for de sidste 14 dage, så ville jeg da ringe
og bruge samme trick.

Tommy

Fra : John D

Dato : 14-04-05 02:13

Hmmm... Jeg bestilte min Ibook lige efter datoen for lanceringen af tiger
blev annonceret. Jeg fik afvide at jeg kunne få en opgradering til Tiger for
160 kr.

Hvor meget har du betalt? nævner kun hvor meget billigere du fik Tiger

/Martin

Fra : Tommy Hjorth

Dato : 13-04-05 18:06

John D wrote:
> [...]
> 160 kr.
>
> Hvor meget har du betalt? nævner kun hvor meget billigere du fik Tiger

Den koster jo 999kr, så jeg har så givet 399 kr. for opgraderingen, men
jeg fik den jo også inden lanceringen af Tiger. Men jeg har da trods alt
sparet 600 kr.

Tommy