YabadabadoooH! Der er synstid!
Fra : Morten Christensen

Dato : 29-05-01 22:59

Hey NG.

I kan nok tro, at min dag har været noget af det mest mærkværdigste man
overhovedet kan komme i tanke om.

Dagen startee stille og roligt med et lille møde i banken, fordi Danske Bank
har valgt at lukke nogle afdelinger, så skulle jeg lige se min nye rådgiver
an. Fin fyr - han ville hjælpe mig øjeblikkeligt med at få registreret min
gixer.
Aftale i hus - lækkert! Så kan Told & Snyd bare komme an

Nå, men hjemad det måtte gå - naturligvis ad nærmeste omvej for at få
trillet no'en km'er. Jeg havde jo hentet en prøveplade i formiddags, fordi
jeg vidste, at det jo var tirsdag, og kaffe, snak og alt det lir i ved
Desuden tænkte jeg også, at det ville være en ekstra hjælp for dem at forstå
det i banken, hvis jeg troppede op i læderkostume - og mindsandten, som det
dog ga' pote.

Nå, men vel hjemme igen en lille time efter, der blev straks ringet til SBI
for at få bestilt en tid til syn.
Og hurra nok engang! I morgen tidlig i Frederikssund kl 0800
*Juble*
Nå, men så man jo hellere liiiige checke alle papirerne nok engang. At lede.

Nå, nu ringer fonen sgu.... Det var en cute sygeplejeske fra Hvidovre
Hospital. " Du skal møde herude i morgen tidlig kl 0800 for at snakke med
lægen og en narkoselæge og få taget nogle blodprøver, og så skal du opereres
på torsdag!"
Hvad!?!? Lækkert! Langt om længe, så kan man få nr 2 operatipon, kun
overskredet 14 dage af hvad de havde lovet. SÅ er det bare ærgeligt, at
brormand har fødselsdag torsdag og søndag holder han barnedåb for sin lille
datter. Bare ærgeligt. Jeg vil hellere være "fri i røven" end at sidde og ha
ondt i den til en gang suppe-steg-is-tamtam

FÅÅÅRK! Jeg kan jo ikke komme til syn i Frederikssund kl 0800, hvis jeg skal
være i Hvidovre kl 0800 også!?!?
At ringe til Hvidovre, og forhøre sig efter, om det kan lade sig gøre - for
der er jo vel hel sikkert flere end mig, der skal til de prøver og snik-snak
der? Jooo, minsandten. jeg skal bare være der inden kl 10:00, så er der ikke
nogen is på koen.
FEDT! Nu kører det virkelig som Hans i Grethe! Nok bliver det lidt
preset - men fedt bliver det....

Nå, tilbage til papirerne og lige kigge dem efter og det hele. Hmmm Den
tyske ting-papir der... den checker vi lige også... WHAT the FÅRK!? Det er
jo ikke det samme stelnummer!?!?!?!?!?!? NAAAAAAAAAARRRRRRRJJJ Skod!
Ned at checke på maskinen - ganske rigtig - det var forkert :-//
Damn - nå, jeg må hellere lige skynde mig at ringe til ham gutten, som jeg
havde købt den af, om han ikke havde fået lidt rod i nogle papirer - og
minsandten - det havde han Han manglede nemlig en registreringsattest -
og pudsig nok, så havde han en for meget på en maskine, som han ikke lige
kunne huske, hvem havde købt. Nå men altså - det er jo mig

Så kl 15:20 hoppede jeg på nakken af gixeren og headede Horsens, først i
dejlig sol, og inden 21'eren var nået, var dette pragtfulde vejr omdannet
til det rene helvede. Det pissede ned i lårfede stråler, og blæste mere end
hvad en håndtørrer på et offentlig lokum kunne præstere - og så direkte i
mod en!?
Inden jeg nåede Køge, havde jeg tænkt tanken om at udskyde synet og dermed
også afhentningen(fremsendelse med post) af den forbyttede
registreringsattest adskilige gange. Meeeen, sej som jeg er, så blev hunden
skuet på hårene, og turen fortsatte.
Føj for den lede en tur, egentlig. Havde det så bare nøjes med en af de
grimme ting, istedet for alle vejrfænomener påeen gang, så havde været noget
andet.
Tilgengæld var det lækkert at få hjælpen bagfra, da jeg kørte hjem, og det
kunne tydelig ses på benzinforbruget! (Og ehm... mærkes på farten )
Resultat: Hjemme kl 22:30, fået kørt 570 km i dag, og er nu egentlig lidt
træt i både røv og smadret i resten af kadaveret - men er *helt* klar til
syn i morgen og alskens blodprøver og lægesnak....
<ironi>
Har jeres dag også gået lige så stille og fredeligt?
</ironi>

Så forhåbentlig er det nu slut med fra i morgen, at skal padle rundt med
klistermærker, der hvor den fine plade skal sidde
Og samtidig også med på endnu flere ture - når numsen er klar til det

Ha' en fjång aften (Nat?)

--
Have a good ride
Morten, Københavnstrup

Fra : Morten Christensen

Dato : 30-05-01 07:07

"Morten Christensen" <mochr@worldonline.dk> wrote in message
> Hey NG.
>
> I kan nok tro, at min dag har været noget af det mest mærkværdigste man
> overhovedet kan komme i tanke om.

Blaaaaaaah!!!

Og så sover man guddødme over sig .-//////

FÅRK!
Nå, men nu giver vi lige et shot i Advedøre på chancen, når jeg kommer ud
fra sygehuset....

--
Have a good ride
Morten, Københavnstrup

Fra : boe

Dato : 30-05-01 08:57

> Blaaaaaaah!!!
>
> Og så sover man guddødme over sig .-//////

Morten - det tager sg'u prisen som det dummeste jeg har hørt i flere år.
Surt show

Bo, VF1000F

Fra : Morten Christensen

Dato : 30-05-01 11:01

"boe" <bemNOSPAMM@bellesystems.com> wrote in message
> Morten - det tager sg'u prisen som det dummeste jeg har hørt i flere år.
> Surt show

Tarq, Tarq

Ser den flot ud - prisen altså? :D

Ikke nok med det. Forsovet som man var, blev man lidt mere rundt på gulvet,
da jeg skulle ud af døren. Det kunne jo ikke betale sig at køre til
Frederikssund, så man kunne lige så godt daffe ud på hospitalet i stedet
for.
I ren og skær frustration, forvildelse og den sødeste morgensøvn stadig
hængende i øjnene hopper man op på maskinen og starter.
*KLONK*KRASJ* Ned at ligge :-/
Damn, forbandede skivebremselås!! Lær dog at give lyd i stedet for at
overfalde mig på den måde!
Hmm.... Nå.. Der skal vist lige skiftes et blinklys inden der køres til
syn..... Heldigvis skete der ikke mere!

Anyway, det lykkedes mig ikke engang at ryge en helt smøg på chancen i
advedøre - så nu er skidtet sq synet i løbet af 7 minutter. *juble for
vildt*.
Den bilsynssagkyndige, som var en frue, ville ikke rigtig ud at trille på
den. "Det regner sådan, så mon ikke du skal ha' lov at ta' køreprøven på
den? Du skal bare lige vise mig, at den kan bremse for og bag"
Jojo, det kunne jeg da snildt - og da jeg kom ind i hallen igen, havde hun
såmænd printet det fine flote stykke papir ud, hvor der stod at den var
betinget godkendt - noget med en bagskærm og 15 cm eller sådan noget i den
stil

Så nu gælder det bare om at komme i banken, til Told & Snyd, og derefter ud
at hente den forjættede dejlige plade

OG SÅ SES VI DERUDE!!!!

--
Have a good ride
Morten, Københavnstrup, der ikke kunne ha' det bedre.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 30-05-01 10:46

Morten Christensen wrote:

> Blaaaaaaah!!!
>
> Og så sover man guddødme over sig .-//////

Det var da træls, hva'? Skæbnens veje er uransagelige
--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Armand

Dato : 30-05-01 18:05

Morten Christensen <mochr@worldonline.dk> skrev i en

> Blaaaaaaah!!!
> Og så sover man guddødme over sig .-//////

Surt show

Men så lærte du lektion #1: Frisk luft trætter!

--
Armand.

Fra : Morten Christensen

Dato : 30-05-01 20:17

> Surt show
>
> Men så lærte du lektion #1: Frisk luft trætter!

Mnjarhe... Man kan jo også lade være med at sidde og trøste en af sine
venner i hans kærestesorger til kl 02:30 om natten.
Hvad gør man ikke for sine venner, når de har brug for en?

Jeg fik jo synet den et par timer senere anyway :)

--
Have a good ride
Morten, Københavnstrup, der stadig er træt

Fra : Morten Christensen

Dato : 30-05-01 14:09

"Morten Christensen" <mochr@worldonline.dk> wrote in message

*snip*
> [...]
> gixer.
> Aftale i hus - lækkert! Så kan Told & Snyd bare komme an

Hmmm... Pladen må vente til i morgen... nårhnarj, der skal jeg jo på
sindsygehospitalet og opereres... hmm Så gør vi det fredag....

Damn, så mange ting, de skal undersøge, skrive og fanden og hans pumpestok,
derinde hos Told & Langsom :-/
Jeg kunne ikke nå ud til motorkontoret i Rødovre. Kl var faktsik laaangt
over 14, da jeg kunne slippe afsted fra T&S :-/

Whatever - jeg kan alligevel ikke køre i morgen :-/

(Nu må det godt holde op med at regne)

--
Have a good ride
Morten, Københavnstrup

Fra : Niels S.

Dato : 30-05-01 14:16

Morten Christensen skrev

> (Nu må det godt holde op med at regne)

Det er det da også! Og vejene er allerede tørre her midt i Kbh. Passer mig
fint når nu jeg skal hjem om lidt

Og så lige tillykke med pladeriet. Så kan vi snart ses noget mere på turene.

--
Niels S.
VFR800FI