Overvejelser i forbindelse med Ibook køb
Fra : John D

Dato : 07-04-05 03:22

Jeg er på nippet til at købe mig en ibook, men hørte at der var tale om en
softwareopdatering inden for den nærmeste tid. Er der nogle der kender til
disse rygter, da jeg ellers vil vente med at købe Ibook'en indtil de er
kommet.

Er der nogen der ved om der ligeledes har været rygter om
hardwareopdateringer??

/Martin

Fra : Flemming Rubini

Dato : 06-04-05 19:33

John D <no@spam.com> wrote:

> [...]
> kommet.
>
> Er der nogen der ved om der ligeledes har været rygter om

MacOS 10.4 også kaldet Tiger er på vej, og jungletrommerne siger den
kommer den 23.4.5 (bemærk dine egne te-blad hvordan de vender i
bundsmuldret!).

Flemming Rubini

Fra : Zaphod B

Dato : 06-04-05 22:13

Flemming Rubini <flemming@rubini.invalid> wrote:

> 23.4.5

Nydelig dato! Like bra som 12.3.4.
Men det er vel ikke flere slike som går?
--
/Z

Fra : Flemming Rubini

Dato : 06-04-05 22:58

Zaphod B <NOT.diskworld@mac.com.INVALID> wrote:

> Nydelig dato! Like bra som 12.3.4.
> Men det er vel ikke flere slike som går?

Nej, men så er der n.n+1.n+2 henholdsvis n+2.n+1.n (for alle de n hvor
11>=n>=1 )

Men så er der vel ikke flere slike som går? return to sender

Flemming Rubini

Fra : Zaphod B

Dato : 07-04-05 08:26

Flemming Rubini <flemming@rubini.invalid> wrote:

> Nej, men så er der n.n+1.n+2 henholdsvis n+2.n+1.n (for alle de n hvor
> 11>=n>=1 )
>
> Men så er der vel ikke flere slike som går? return to sender

Næh - det tror jeg skam du har rett i. Jeg gir meg!
--
/Z

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 07-04-05 13:31

John D <no@spam.com> wrote:

> [...]
> disse rygter, da jeg ellers vil vente med at købe Ibook'en indtil de er

Tiger (Mac OS X 10.4) er på vej, og kommer sandsynligvis i indeværende
kvartal, måske allerede i denne måned: Rygterne siger, at den er gået i
Golden Master (dvs. sendt til presning).
<http://www.appleinsider.com/article.php?id=976>

> Er der nogen der ved om der ligeledes har været rygter om
> hardwareopdateringer??

Lad mig lige uderstrege, at det følgende er kun baseret på rygter, men i
flg. <http://buyersguide.macrumors.com/> der bla. tæller hvor mange dage
der er gået siden sidste opgradering og sammenholder det med den tid der
gennemsnitligt er gået, er rådet mht iBook;
"Don't Buy - Updates soon"

mvh.
Kaj.

--