Apple.com shoppen
Fra : Kasper Bang

Dato : 03-04-05 11:33

Jeg skal have købt en sølvfarvet Ipod Mini (4GB). På Apple.com-shoppens
US-side koster den 200 $, mens den koster 1600 kr. i den danske
Apple.com-shop. Kan jeg købe fra den amerikanske? Eller er der andre steder
på nettet, hvor det er lige så billigt?

Håber I kan hjælpe!

MVH/Kasper

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 03-04-05 12:44

Kasper Bang <johnnyhefty@hotmail.com> wrote:

> Jeg skal have k?bt en s?lvfarvet Ipod Mini (4GB). P? Apple.com-shoppens
> US-side koster den 200 $, mens den koster 1600 kr. i den danske
> Apple.com-shop. Kan jeg k?be fra den amerikanske? Eller er der andre steder
> p? nettet, hvor det er lige s? billigt?

Nej, hvis du skal købe fra Apple kan du kun købe fra deres danske
webshop.

De $200 bliver også hurtigt til næsten 1600 kr. når du lige lægger
moms og told oveni.

--
Mvh.
René Frej Nielsen - Read my blog at http://blog.rfn.dk

Fra : RoJo

Dato : 03-04-05 13:24

On 03/04/05 12:32, in article
424fc640$0$22995$edfadb0f@dread15.news.tele.dk, "Kasper Bang"
> [...]

> US-side koster den 200 $, mens den koster 1600 kr. i den danske
> Apple.com-shop. Kan jeg købe fra den amerikanske? Eller er der andre steder

El-giganten har den til 1499 fra I morgen

Mvh RoJo

Fra : Tommy Hjorth

Dato : 03-04-05 17:25

RoJo wrote:
> On 03/04/05 12:32, in article
> 424fc640$0$22995$edfadb0f@dread15.news.tele.dk, "Kasper Bang"

> El-giganten har den til 1499 fra I morgen
>
> Mvh RoJo

Er det den nye eller den gamle model, så at de før påske havde en
ordenlig bunke ipod inde i applestore i møntergade, mener at prisen var
1199 kr.

Tommy

Fra : Kasper Bang

Dato : 03-04-05 19:47

"RoJo" <Geckodk@fjerndettehotmail.com> skrev:
> El-giganten har den til 1499 fra I morgen

Dahf.dk hjalp mig også til et studierabatlink, som fik prisen ned i 1470
kr.:
http://store.apple.com/Catalog/dk/Images/routingpage.html

Men tak for svarene.

MVH/Kasper