Simpelt mailspørgsmål
Fra : Lasse Benjaminsen

Dato : 01-04-05 17:08

Når jeg skriver en mail i Apple's "mailprogram" og trykker på "send" -
ja så sender Mail min besked men lukker samtidig ned.
Irriterende når jeg skal sende mange mails. Jeg har ledt i
indstillinger - og der er sikkert noget helt simpelt jeg har overset...

tak for svar. /Lasse

Fra : Michael Banzon

Dato : 01-04-05 17:46

Lasse Benjaminsen wrote:
> [...]
> Irriterende når jeg skal sende mange mails. Jeg har ledt i indstillinger
> - og der er sikkert noget helt simpelt jeg har overset...

Hvordan starter du programmet? Det er ved at være lidt tid siden at jeg
har brugt "Mail", men jeg kunne forestille mig at det ville opføre sig
sådan, hvis man åbnede "Mail" ved at klikke på et mailto:-link...

--
Michael Banzon
http://michael.banzon.dk/