Mini Mac..
Fra : Alex Henriksen / OZ2~

Dato : 31-03-05 01:19

Hejsa All..

Så kom den sku, mega cool.

Jeg har lige et par spørgsmål, det har man jo altid, ikk..-)

Jeg har smidt FireFox ind, hvordan siger man til OSX at det er den
Default browser.??

Jeg syndes der var en som skrev noget med at Mini Mac køre i power
save mode, hvordan det og hvor sætter med det op.??

Regard Alex Henriksen / OZ2AFY
===========================
OZ2AFY Home Page - <http://oz2afy.zbox.dk>
Danlotto - <http://www.danlotto.com/?id=14582>
Rapmobil - <http://rapmobil.zbox.dk>

--- "I do not fear computers. I fear the lack of them." -Isaac Asimov.

Fra : Jonas Voss

Dato : 31-03-05 01:42

In dk.edb.mac, Alex Henriksen / OZ2AFY <alexie(delete)@zbox.dk> wrote:

> Så kom den sku, mega cool.

Tillykke!

> Jeg har smidt FireFox ind, hvordan siger man til OSX at det er den
> Default browser.??

Virkelig en irriterende 'feature' fra Apples side. Du skal åbne Safari,
gå i Preferences, og derfra vælge Preferences -> General Default Web
Browser. Sæt den til Firefox, det skulle være det.

> Jeg syndes der var en som skrev noget med at Mini Mac køre i power
> save mode, hvordan det og hvor sætter med det op.??

System Preferences -> Energy Saver?

--
| Jonas @ 55.75, 12.42 | <http://blog.verture.net/kontakt/> |

This is not my signature.

Fra : Alex Henriksen / OZ2~

Dato : 31-03-05 03:10

On Thu, 31 Mar 2005 02:41:53 +0200, voss@null.dk (Jonas Voss) wrote:

>Virkelig en irriterende 'feature' fra Apples side. Du skal åbne Safari,
>gå i Preferences, og derfra vælge Preferences -> General Default Web
>Browser. Sæt den til Firefox, det skulle være det.

Takker, super nice.-.

>System Preferences -> Energy Saver?

Han skrev det her.!

I've seen it suggested that going into System Preferences --> Energy
Saver --> Options and setting Processor Performance to 'Highest'
instead of 'Automatic' will take care of it.

Regard Alex Henriksen / OZ2AFY
===========================
OZ2AFY Home Page - <http://oz2afy.zbox.dk>
Danlotto - <http://www.danlotto.com/?id=14582>
Rapmobil - <http://rapmobil.zbox.dk>

--- "System Error: press F13 to continue..."

Fra : Svein K Hagen

Dato : 31-03-05 17:54

Alex Henriksen / OZ2AFY wrote:

> [...]
> Danlotto - <http://www.danlotto.com/?id=14582>
> Rapmobil - <http://rapmobil.zbox.dk>
>
> --- "System Error: press F13 to continue..."

Han her snakker da om PowerBook? - ikke Mini Mac (ihvertfall ikke min...)

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 04-04-05 21:57

Jonas Voss <voss@null.dk> wrote:

> Virkelig en irriterende 'feature' fra Apples side. Du skal åbne Safari,
> gå i Preferences, og derfra vælge Preferences -> General Default Web
> Browser. Sæt den til Firefox, det skulle være det.

tilgængæld er det en "offentlig" indstilling som andre browsere osse kan
skrive til - dvs at det vil være nemt for firfox folkene at lave et GUI
til defalt browser fra firefox. Jeg mener at eks at huske at Camino og
Omniweb har et GUI til denne indstilling.

mus+tastatur, R9600Pro, iSight, eyeTV200 & LaCie Photon18Vision TFT