Videolinks der ikke altid virker på Mac?
Fra : Steen Jensen

Dato : 28-03-05 11:19

Hej
Et eksempel: http://anima.dk/kampagner/pels/kinesisk_pels/kina_pels.htm

Ikke fordi jeg kan anbefale filmen til folk med sarte nerver, men det er
det seneste eksempel, på et link der ikke virker på min Mac.
Windows Media Player starter godtnok, men kommer med en fejlmeddelelse
om en invalid request.
Hvad gør man som Mac-ejer, hvis man gerne vil have muligheder
Vinddåse-ejerne har?

--
Steen
Sendes uden porto.

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 28-03-05 12:44

Steen Jensen <steenjensen@osporto.dk> wrote:

> [...]
> om en invalid request.
> Hvad gør man som Mac-ejer, hvis man gerne vil have muligheder

Skriver til Microsoft og brokker dig over, at deres mac-software er
dårligere end win-versionerne - Ikke at jeg tror at det hjælper, men det
er der problemet ligger. Og så kan du jo også skrive til de websider der
benytter sig af softaren, om at finde alternative afspillere.

mvh.
Kaj.

P.S. På den side du henviser til, kan du ctrl-klikke på linket til
videoen og vælge "Overfør sammenkædet arkiv som..." Du får så filen ned
på din harddisk, og kan afspille den derfra.

--
Never mind the dog
-BEWARE OF OWNER!

Fra : Steen Jensen

Dato : 28-03-05 13:55

Kaj Christiansen <kajc@ofir.dk> wrote:

> P.S. På den side du henviser til, kan du ctrl-klikke på linket til
> videoen og vælge "Overfør sammenkædet arkiv som..." Du får så filen ned
> på din harddisk, og kan afspille den derfra.

Tak for det...det var jeg ikke klar over.
Forhåbentligt kan det trick afhjælpe lignende problemer...måske
--
Steen
Sendes uden porto.

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 28-03-05 12:54

> [...]

> Ikke fordi jeg kan anbefale filmen til folk med sarte nerver, men det er
> det seneste eksempel, på et link der ikke virker på min Mac.

Ved du om linket overhovedet virker på noget OS?

/Preben
--
http://www.ravnekrogen.dk/gallery/salg

Fra : Steen Jensen

Dato : 28-03-05 13:55

> Ved du om linket overhovedet virker på noget OS?

Det vil jeg tro - jeg har set folk kommentere det, så Windows-brugere
kan sikkert set det.
--
Steen
Sendes uden porto.