Airport og DR3
Fra : Bo

Dato : 24-03-05 23:24

Hejsa
Jeg har Airport på min Mac mini og iTunes kan fint sende lyden til nogle
andre højtalere, men hvad hvis jeg vil sende f.eks DR3 musik til en anden
højtaler - her er der jo ikke samme valgmulighed (valg af base station) som i
iTunes.

Mvh. Bo

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 25-03-05 00:07

Bo <bo@pc.dk> wrote:

> [...]
> højtaler - her er der jo ikke samme valgmulighed (valg af base station) som i

Der er for nylig blevet frigivet et program kaldet Airfoil som kan
sende lyden fra de fleste programmer over AirTunes. Du kan hente det
her:

http://www.rogueamoeba.com/airfoil/

Du skal nok regne med lidt forsinkelse i lyden, så det vil ikke egne
sig til f.eks. DVD-afspilning.

--
Mvh.
René Frej Nielsen - Read my blog at http://blog.rfn.dk

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 25-03-05 09:05

René Frej Nielsen <spam@rfn.dk> wrote:

> Du skal nok regne med lidt forsinkelse i lyden, så det vil ikke egne
> sig til f.eks. DVD-afspilning.

-- eller GarageBand: Der er ca 1 s forsinkelse (hvis ikke mere)

venlig hilsen

Martin

-- and don't forget to boogie

Fra : bo@pc.dk

Dato : 25-03-05 12:01

> http://www.rogueamoeba.com/airfoil/
>
> Du skal nok regne med lidt forsinkelse i lyden, så det vil ikke egne
> sig til f.eks. DVD-afspilning.

Hmm - måske et dumt spørgsmål - hvad mener du med DVD afspilning? Kan jeg
sende film over Airport til mit fjernsyn?

Mvh. Bo

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 25-03-05 19:31

bo@pc.dk wrote:

> Hmm - måske et dumt spørgsmål - hvad mener du med DVD afspilning? Kan jeg
> sende film over Airport til mit fjernsyn?

Nej, men hvis du f.eks. ville sende lyden fra computeren over anlægget
og se film på f.eks. computeren eller på TV via TV-udgang, så ville
der være forsinkelsen på lyden.