Byt til nyt
Fra : Steen Larsen

Dato : 13-03-05 17:55

Har du en nyere Powermac kan du ifølge DR/P1/Harddisken og CaslonIT f en
spritny i bytte.
Der er efterspørgsel på de sidste modeller som kunne køre Mac OS 9 så
hvis du har sådan en er du måske heldig - hvis altså du tør skifte til
Mac OS X.

Fra : Ole Madsen

Dato : 13-03-05 18:32

Steen Larsen wrote:
> [...]
> Der er efterspørgsel på de sidste modeller som kunne køre Mac OS 9 så
> hvis du har sådan en er du måske heldig - hvis altså du tør skifte til

er der da så stor forskel på 9 og 10? er 9 eren så meget bedre?

Ole

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 13-03-05 19:27

Ole Madsen wrote:

> er der da så stor forskel på 9 og 10? er 9 eren så meget bedre?
>
> Ole
Det har ikke noget med det at gøre, 9'eren er ikke bedre end OS X. Det
drejer sig om virksomheder som har nogle specifikke programmer som kun
kan køre på maskiner som har OS 9.

Hør evt. indslaget på dr.dk/harddisken !
http://www.dr.dk/Videnskab/Harddisken/Programmer/2005/03/0311122815.htm

Fra : Jesper

Dato : 13-03-05 19:33

Ole Madsen <o-madsen@tele2adsl.dk> wrote:

> er der da så stor forskel på 9 og 10? er 9 eren så meget bedre?
>
> Ole

Næ...men der sidder en masse mennesker med gamle versioner af
Adobeprogrammerne og Quark og som kvier sig ved at betale for
opgraderinger eller folk som er særligt glade for et OS 9 program som de
ikke kan få i X.

Fra : Niels Jørgen Kruse

Dato : 13-03-05 20:35

Steen Larsen <steen.remove@this.lykking.dk> wrote:

> [...]
> Der er efterspørgsel på de sidste modeller som kunne køre Mac OS 9 så
> hvis du har sådan en er du måske heldig - hvis altså du tør skifte til

Det er vidst kun en Mac mini de tilbyder i bytte.

Fra : Steen Larsen

Dato : 13-03-05 20:52

In article <1gtdoap.78zjff1lti9ieN%nospam@ab-katrinedal.dk>,
nospam@ab-katrinedal.dk (Niels Jørgen Kruse) wrote:

> Det er vidst kun en Mac mini de tilbyder i bytte.

Ikke hvis man skal tro den repræsentant som udtaler sig i Hardisken. Nu
har jeg ikke selv en kandidat men hvis jeg havde ville jeg lige
undersøge det.

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 14-03-05 20:34

In article <1gtdoap.78zjff1lti9ieN%nospam@ab-katrinedal.dk>, Niels Jørgen Kruse wrote:

> Det er vidst kun en Mac mini de tilbyder i bytte.

Vil de have en gammel 8200 ? Så er jeg klar til endnu en mini.

Fra : klaus-b

Dato : 13-03-05 23:34

Steen Larsen wrote:
> [...]
> Der er efterspørgsel på de sidste modeller som kunne køre Mac OS 9 så
> hvis du har sådan en er du måske heldig - hvis altså du tør skifte til

Det er jo nok desværre ikke en g4 500mhz ellers havde jeg nok en

Fra : Ukendt

Dato : 14-03-05 14:20

> Det er jo nok desværre ikke en g4 500mhz ellers havde jeg nok en

Jeg fik sidste år et gammelt Mac-system af min søster, og brugte kun den
medfølgende 19" skærm. Mac`er har stået i kælderen siden - der står PowerPC
på den, så det er jo nok ikke sådan en de efterspørger - vel?
Se den her http://bo.joergensen3.person.emu.dk/PowerMac.jpg

Mvh. Bo (som forventningsfuld venter på sin Mac mini)

Fra : Peter Kiil

Dato : 14-03-05 14:32

Sherman - boANDpc.dk on 14/03/05 14:20 wrote:

> [...]
> Se den her http://bo.joergensen3.person.emu.dk/PowerMac.jpg
>
> Mvh. Bo (som forventningsfuld venter på sin Mac mini)

Nej.

Citat fra Caslon IT nyhedsbrev:

"Ved indlevering af en fuldt funktionel PowerMac G4 1.25 GHz single eller
dual processor - kan du få en helt ny Mac mini"

--
/peter

Fra : Ukendt

Dato : 14-03-05 14:40

> Nej.
>
> Citat fra Caslon IT nyhedsbrev:
>
> "Ved indlevering af en fuldt funktionel PowerMac G4 1.25 GHz single eller
> dual processor - kan du få en helt ny Mac mini"

Har lige snakket med dem (Caslon) - og, de kunne desværre ikke bruge min
model. Så jeg må en tur på den lokale genbrugsplads.............

/Bo

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 14-03-05 15:55

Peter Kiil wrote:

> Citat fra Caslon IT nyhedsbrev:
>
> "Ved indlevering af en fuldt funktionel PowerMac G4 1.25 GHz single eller
> dual processor - kan du få en helt ny Mac mini"

Hmm, så giver det jo ikke den helt store effekt, ud over at man slipper
for at bære høreværn og at man spare en masse plads !