iPod mini og problemer
Fra : René Frej Nielsen

Dato : 13-03-05 01:30

Hejsa,

Jeg fik min iPod mini her i fredags, og det er dælme en lækker ting.
Desværre har jeg ikke været helt forskånet for problemer og jeg er i
tvivl om hvorvidt den er defekt.

Da jeg tændte den allerførste gang startede den med et surt fjæs og
så var den ellers 100% død. Den reagerede overhovedet ikke på
tastetryk, så jeg måtte ty til en reset, som fik liv i den.

Jeg har dog problemer med, at den låser og siger mærkelige bib-lyde.
Det er ikke lige til at fremkalde, men sker typisk når den bliver
tændt. Det er selve iPod'en der siger bib-lyde i en bestemt
rækkefølge, som bliver gentaget. Mens det står på er den helt frosset,
men har man tålmodighed nok skal den såmænd nok starte den melodi man
trykkede på. Det sker vist nok kun når jeg skal til at sætte en melodi
i gang.

Er der nogen der kender til det problem? Er den i stykker? Jeg sidder
lige og tjekker Apple's support-sider, men er ikke stødt på nogen
hjælp endnu.

--
Mvh.
René Frej Nielsen - Read my blog at http://blog.rfn.dk