Newsreader til OS X?
Fra : Peter Andersen

Dato : 08-03-05 22:31

Er der nogen, som kan anbefale en god usenet newsreader a la Agent
(fra Forte Inc) til Windows?

Mvh

Peter

Fra : Nicolai Brandt

Dato : 08-03-05 23:36

Peter Andersen <peter@DETTESKAVAEKlundandersen.com> wrote:

> Er der nogen, som kan anbefale en god usenet newsreader a la Agent
> (fra Forte Inc) til Windows?

Der er bare en der dur... MacSoup... Prøv den og bliv overbevist

Der findes sikkert mange andre (og ganske sikkert nogen der ikke koster
noget), men der er kun en der styrer for vildt.

Den kan godt være lidt svær i begyndelsen, men det er besværet værd at
sætte sig ind i hvordan den virker.

Go' fornøjelse.

Mvh Nicolai Brandt

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 09-03-05 19:14

Den Tue, 08 Mar 2005 23:36:15 +0100. skrev Nicolai Brandt:

> Der er bare en der dur... MacSoup... Prøv den og bliv overbevist

Enig!

For en tid sidder jeg nu ved en Linux PC (Fedora 2 på en IBM thinkpad
X24) og OOo til tekst m.m, Firefox til web samt Thunderbird til mail er
okay... men jeg savner "suppen" til news. (Her har jeg Pan, men det er
noget underligt noget.)

--
Venlig hilsen/Best regards
Martin Bredthauer

Fra : Jonas Voss

Dato : 09-03-05 00:12

In dk.edb.mac, Peter Andersen <peter@detteskavaeklundandersen.com> wrote:

> Er der nogen, som kan anbefale en god usenet newsreader a la Agent
> (fra Forte Inc) til Windows?

Det er et godt udvalg her:

<http://www.newsreaders.com/mac/clients.html>

Personligt foretrækker jeg tin fra kommandolinien.

--
| Jonas @ 55.75, 12.42 | <http://blog.verture.net/> |

"Ford, you're turning into a penguin. Stop it!"

Fra : Steen Jensen

Dato : 09-03-05 09:34

Peter Andersen <peter@DETTESKAVAEKlundandersen.com> wrote:

> Er der nogen, som kan anbefale en god usenet newsreader a la Agent
> [...]

Tilslutter mig den brede skare af Macbrugere, der foretrækker MacSoup!
Desværre er den en anelse tricky at sætte op - men der findes gode
danske manualer til opsætning etc.

En anden fin dims, er selvfølgeligt Mozilla Thunderbird.
Den klarer email, nyhedsgrupper og newsfeeds.
--
Steen
Sendes uden porto.

Fra : Tue Romanow

Dato : 09-03-05 21:29

In <da6s21thfbkvmseno6vd9eacb8g2sjdiqr@4ax.com> Peter Andersen wrote:
> Er der nogen, som kan anbefale en god usenet newsreader a la Agent
> (fra Forte Inc) til Windows?
>
> Mvh
>
> Peter

Bruger selv en ved navn Halime. Ganske udemærket efter min smag..og et
lækkert interface...Den kan godt anbefales!

Mvh

Tue

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 10-03-05 01:02

Peter Andersen wrote:
> Er der nogen, som kan anbefale en god usenet newsreader a la Agent
> (fra Forte Inc) til Windows?
>
> Mvh
>
> Peter

Brug newsreaderen i Thunderbird, det rykker !
http://www.mozilla.org/products/thunderbird/

Fra : Henrik Münster

Dato : 19-03-05 16:50

In article <da6s21thfbkvmseno6vd9eacb8g2sjdiqr@4ax.com>,
Peter Andersen <peter@DETTESKAVAEKlundandersen.com> wrote:

> Er der nogen, som kan anbefale en god usenet newsreader a la Agent
> (fra Forte Inc) til Windows?

Der er ingen, der har nævnt MT-NewsWatcher, der er en god gammel
klassiker - og den er gratis.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Marcus

Dato : 19-03-05 20:24

> Er der nogen, som kan anbefale en god usenet newsreader a la Agent
> (fra Forte Inc) til Windows?
>
> Mvh
>
> Peter

http://mac.abc.se/~pictor/news.html