Messenger
Fra : nesbo52

Dato : 08-03-05 22:26

De problemer, der skrives om vedr. Messenger, er det noget, man som
MAC-bruger (OS X) skal bekymre sig om - "skadedyr"/virus etc.

Vgst
Kristian Stange

Fra : Jesper

Dato : 08-03-05 22:29

nesbo52 <gantes@mac.com> wrote:

> De problemer, der skrives om vedr. Messenger, er det noget, man som
> MAC-bruger (OS X) skal bekymre sig om - "skadedyr"/virus etc.
>
> Vgst
> Kristian Stange

Overhovedet ikke, det er en Windowsproblem. Ligeledes er der heller ikke
problemer med Internet Explorer og Outlook Express til Mac.

Fra : S.

Dato : 08-03-05 22:55

> Ligeledes er der heller ikke
> problemer med Internet Explorer

Bortset fra at den er forældet og helt afsindig langsom

Fra : Jesper

Dato : 09-03-05 06:35

S. <xyz@yyy.org> wrote:

> Bortset fra at den er forældet og helt afsindig langsom

Stadig bedst til Netbank og en del andre sider der kræver IE.

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 09-03-05 13:32

> Stadig bedst til Netbank og en del andre sider der kræver IE.

Safari virker perfekt med Jyske Bank.

--
med venlig hilsen
Jesper Haaber Gylling

Fra : Henrik Münster

Dato : 19-03-05 16:53

In article <1gt5s8w.1311a4e12zdmpkN%jesper@gylling.net>,
jesper@gylling.net (Jesper Haaber Gylling) wrote:

> Safari virker perfekt med Jyske Bank.

Kan den også vise aktiekurser nu? Jeg plejer at bruge Firefox af den
grund.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Henrik Münster

Dato : 24-03-05 17:04

In article <news-C997D0.16525119032005@news.tele.dk>,
"Henrik Münster" <news@muenster.dk> wrote:

> Kan den også vise aktiekurser nu? Jeg plejer at bruge Firefox af den
> grund.

Nu har jeg selv fået prøvet. Safari kan ikke vise en graf med kurser på
aktier og andre værdipapirer. Det er vist noget Java. I hvert fald er
der en kop kaffe i stedet for grafen, men det er jo heller ikke det
værste. Ellers er jeg ikke stødt på funktioner i Jyske Netbank, som
Safari ikke kan klare. Så er man ikke investeringhaj, der følger med i
kurserne på værdipapirer, kan man vist sagtens bruge Safari til Jyske
Netbank.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 09-03-05 14:07

> Stadig bedst til Netbank og en del andre sider der kræver IE.

De fleste netbanker anbefaler ellers Safari.

mvh.
Kaj.

--
Never mind the dog
-BEWARE OF OWNER!

Fra : Jesper

Dato : 09-03-05 16:09

Kaj Christiansen <kajc@ofir.dk> wrote:

> De fleste netbanker anbefaler ellers Safari.
>
> mvh.
> Kaj.

Det er min personlige erfaring at IE er bedre med Nordeas netbank.

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 14-03-05 23:28

> Det er min personlige erfaring at IE er bedre med Nordeas netbank.

ikke længere, mozilla varianterne viker nu perfekt og er dejlig hurtige
(osse i sammenligning med MSIE6/winXP på x86 hardware). Safari er
ligeledes hurtigere en MSIE5 (mac) til nordea, men det er ikke hver gang
skidtet virker.

mus+tastatur, R9600Pro, iSight, eyeTV200 & LaCie Photon18Vision TFT