HJÆLP TIL IPOD !???
Fra : Jess Pedersen

Dato : 08-03-05 22:00

Jeg er meget på den forkerte ende af mig selv. Min IPod virker ikke. Når jeg
restarter den viser den applelogo i 5 sek, og frem kommer et ikon af en
mappe med en advarsels trekant... Hvad skal jeg dog gøre... Jeg vil ikke
høre om mere i denne gruppe da jeg er Windowsmand, og skal lægge den på XP
og det vil den heller ike, men svar på øverste ville være godt !? *S*

Venlig Hilsen
Jess Pedersen

Det er en IPod 10 GB med touch scrool

Fra : Zaphod B

Dato : 08-03-05 22:11

Jess Pedersen <lasarus@stofanet.dk> wrote:

> [...]
> høre om mere i denne gruppe da jeg er Windowsmand, og skal lægge den på XP
> og det vil den heller ike, men svar på øverste ville være godt !? *S*

Denne siden ser ut til å ha de fleste iPod-linker som kan tenkes:
<http://www.everymac.com/systems/apple/consumer_electronics/ipod_links/i
pod.html>

Særlig kanskje disse:
<http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=61003> (Mappe med '!')
<http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=51767> (manualer
generelt)

Lykke til!

--
/Z

Fra : Jess Pedersen

Dato : 08-03-05 22:28

Mange tak for link´s, og jeg brugte dem... Prøvede at reset den og holde
Prew og Forward inde samtidig lige efter applelogoet kom, men den kommer
ikke videre til diskmenu, men bliver på logoet !?

Nogle flere ideer ? *S*

Jess

Fra : Mikkel Westh

Dato : 12-03-05 22:44

"Jess Pedersen" <lasarus@stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> høre om mere i denne gruppe da jeg er Windowsmand, og skal lægge den på XP
> og det vil den heller ike, men svar på øverste ville være godt !? *S*

Min 20 Gb med Clickhjul lavede præcist samme nummer for et par uger siden.
Det startede 1-2 uger efter, jeg havde installeret et goPod mod på den, og
pludselig ville den ikke starte, men viste i stedet billedet af en mappe og
en advarselstrekant.
Jeg prøvede med de 2 medfølgende kabler, FireWire og USB, med det
kombinerede USB-FireWire kabel, og prøvede alle sammen både med og uden
dock'en monteret.
Jeg endte med at rode lidt med stikkene, og fjerne lidt støv fra kontakterne
på iPod'en, og så virkede det.

Mvh. Mikkel