Musik mm
Fra : Steen Jensen

Dato : 05-03-05 19:09

Endnu en iPod Shuffle-ejer i rækken.
Jeg har i dag spankuleret rundt med The Black Box i ørerne, og Gasolin'
har aldrig lydt bedre.
Bliver man træt af sin musiksamling, kan man ganske lovligt hente musik
fra diverse online-radiostationer vha Stationripper.
Kan vistnok - og desværre - kun hentes til Vinddåser fra
http://www.stationripper.com

Jeg er så formidabelt udstyret, så jeg har en PC stående i kælderen, og
jeg blev forbavset over de mængder af musik man ganske lovligt kan
hente, via det lille program.

En dansk brugervejledning kan hentes her
http://www.freefiles.dk/modules/news/

Det var så min - OT - post for i dag...
--
Steen
Sendes uden porto.

Fra : Jesper

Dato : 05-03-05 19:36

Steen Jensen <a38@portoos.dk> wrote:

> [...]
> jeg blev forbavset over de mængder af musik man ganske lovligt kan
> hente, via det lille program.
>
> En dansk brugervejledning kan hentes her

Tja...det kunne da være jeg skulle installere Stationripper i Win 2000 i
min VPC.

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 05-03-05 20:46

> Tja...det kunne da være jeg skulle installere Stationripper i Win 2000 i
> min VPC.

Eller hente StreamripperX
<http://streamripperx.sourceforge.net/>

/Preben
--
http://www.ravnekrogen.dk/gallery/salg

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 05-03-05 20:46

Steen Jensen <a38@portoos.dk> wrote:
> Kan vistnok - og desværre - kun hentes til Vinddåser fra
> http://www.stationripper.com

Macversion:

Fra : Steen Jensen

Dato : 07-03-05 18:25

> Macversion:
> <http://streamripperx.sourceforge.net/>

Hey - kanonos!
Den er sgu' bedre en Stationripper (og så kører den jo på Mac)!
Mange tak for tippet - nu er det jo ingen sag, at fylde sin iPod Shuffle
op med musik fra min favoristation Gotham Radio
--
Steen
Sendes uden porto.

Fra : Stationripperdk

Dato : 09-03-05 15:38

Hej Steen :)

Den fulde url til Stationripperguiden er denne (det er lidt lettere) :

http://www.freefiles.dk/dr/rabatten/Stationripper_dk_guide.pdf

Ellers kan jeg meddele alle interesserede at vi netop har åbnet et
mini-site med lidt info omkring programmet her :

http://www.stationripper.dk

m.v.h.

Hans Jørgen Gylling
Stationripper.dk