Specielle tegn i HTML
Fra : Per Rasmussen

Dato : 07-05-05 22:26

Jeg har tidligere haft stor glæde af Erik Ginnerskov´s side med
Specielle tegn i html, men nu sidder jeg og der er desværre nogle
bogstaver som jeg ikke kan finde på den liste.
Findes der andre steder hvor der findes en længere liste, end den
Erik har, eller er alt bare nævnt der.
Jeg skal bruge nogle lidt specielle bogstaver til at skrive noget
på nettet hvor det står på et af de baltiske sprog..

PerR

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Rasmus Kjær

Dato : 08-05-05 01:46

Per Rasmussen wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
> Jeg skal bruge nogle lidt specielle bogstaver til at skrive noget
> på nettet hvor det står på et af de baltiske sprog..

Proev at se om du kan finde hvad du skal bruge her:
http://www.htmlcodetutorial.com/characterentities_famsupp_69.html

Ellers vil jeg foreslaa dig at proeve Google.

Fra : Per Rasmussen

Dato : 08-05-05 10:10

Rasmus Kjær wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> http://www.htmlcodetutorial.com/characterentities_famsupp_69.html
>
> Ellers vil jeg foreslaa dig at proeve Google.

Jeg fandt denne side:
http://ppewww.ph.gla.ac.uk/~flavell/charset/baltic.html
og der var de bogstaver jeg manglede.
Men tak alligevel.