Download?
Fra : Jan Rasmussen

Dato : 06-05-05 23:22

Hej NG

Hvordan er det lige koden eller kommandoen? er hvis man vil lægge en fil
op
som andre kan hente fra hjemme siden??

mvh
JR

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : J H

Dato : 06-05-05 23:36

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 06-05-05 23:49

"J H" <noEmail@theMoment.kdkkd> skrev i en meddelelse

Jeg fik vist ikke forklaret mig rigtigt

Når jeg åbner efter ovenstående eksempel, så for jeg hentet/downloadet
indholdet ind i en browser...

Men jeg vil gerne have option "åben" eller "gem som"

skal der så et tag på eller?

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 06-05-05 23:52

Nah... det er nok fordi den fil jeg ville downloade er en
doc fil... og så åbner word den vist bare!!!

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 07-05-05 00:25

Jan Rasmussen wrote:
> Nah... det er nok fordi den fil jeg ville downloade er en
> doc fil... og så åbner word den vist bare!!!

Hvis du vil lægge en Word-fil til download og du vil være sikker på, at
brugerens browser eller Word ikke bare åbner den, kan du zippe filen og
linke til zipfilen.

http://hjemmesideskolen.dk/net/zip.asp

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.frac.dk/