knap skal åbne side i anden frame.. hvorda~
Fra : [ ThrashDK ]

Dato : 03-05-05 20:40

Hejsa folkens,

Har 2 frames. Menu til venstre, og resten til højre. I menu'en har jeg en
knap:

<form><input type="button" value="Hest"
onClick="window.location.href=''>http://blah.blah/hest.html'">

Men window.location.href gør, at den åbner siden i menu framen. Det skal det
ikke, det skal åbnes i den anden frame. Hvordan gøres dette?

--
Med venlig hilsen / Best Regards - Brian J. Nielsen
To mail me in private, simply use "email.dk" after the @

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 03-05-05 21:02

[ ThrashDK ] skrev:

> <form><input type="button" value="Hest"
> onClick="window.location.href='http://blah.blah/hest.html'">
> orm>

<form action="
http://blah.blah/hest.html" target="menu">
   <input type="submit" value="Hest">
</form>

Jeg kan ikke se nogen grund til at bruge button i stedet for submit
i så simpel en form - din button virker kun med javascript.

Du kan også tilgå rammesættet med javascript, men den kode kan jeg
ikke hjælpe med (prøv evt. i javascriptgruppen).
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : [ ThrashDK ]

Dato : 03-05-05 21:28

> Jeg kan ikke se nogen grund til at bruge
> button i stedet for submit i så simpel en
> form - din button virker kun med javascript.

Jamen, det har du da ret i. Jeg er lige ved at lære.. ;) Nu har jeg gjort
det på den måde du foreslog, og har sat target til den store frame, og nu
kører det! Jeg siger tusind tak!