Mangler lige et TAG til opdatering af hjem~
Fra : Jacky Hansen

Dato : 02-05-05 22:09

Hej NG...
Er der nogen som kan hjælpe mig med et TAG.
Jeg har en hjemmeside hvor vi føre en slags dagbog og oploader ofte nye
billeder, sådan at vores familie kan følge lidt med i hvad der sker. nu har
jeg været ude for at når de går ind på siden er nødt til at opdatere den for
at få ændringerne med fra sidste gang de var inde, det samme gælder
billederne.
Er der ikke et TAG som man kan sætte ind på siderne så de bliver opdatere
hver gang de går ind på dem.
Jeg mener at det må være noget med <meta name="refresh" men hvad skal der så
stå i Content=

Håber at der er en som vil hjælpe.
Mvh
Jacky

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 02-05-05 23:12

Jacky Hansen skrev:

>Jeg mener at det må være noget med <meta name="refresh" men hvad skal der så
>stå i Content=

metamaten.dk er et godt sted til den slags.

http://www.metamaten.dk/avanceret.htm
(øv - kræver www).

Sæt et flueben ved »gem ikke i cache«
--
Knud

Fra : Jacky Hansen

Dato : 02-05-05 23:26

> metamaten.dk er et godt sted til den slags.
>
> http://www.metamaten.dk/avanceret.htm
> (øv - kræver www).
>
> Sæt et flueben ved »gem ikke i cache«
> --
> Knud
> Topposter du svar, så ryger du på min ignoreringsliste.
> Svar under det du citerer og citer kun det du svarer på - tak.
> http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html

Hej Knud...

Tak for hjælpen, det var lige den jeg manglede.

Jacky