forskelligheder i browsere
Fra : Thomas Jari

Dato : 01-05-05 22:11

Hej

http://nyt.odp.dk/test.shtml ser designet ud som jeg vil have det i
FF.

I IE og Opera, når spalterne ikke ned til bunden. Nogen der forklare
hvorfor, og hvordan de kommer ned?

Thomas Jari

Fra : Lars Kristensen

Dato : 02-05-05 09:44

Thomas Jari wrote:
> [...]
> FF.
>
> I IE og Opera, når spalterne ikke ned til bunden. Nogen der forklare

Det gør de så heller ikke i Mozilla. Troede egentlig Mozilla og FireFox
byggede på samme engine og man derfor kunne regne med at det man får
vist er det samme i begge.

- Lars

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 02-05-05 09:53

Lars Kristensen skrev:

> Det gør de så heller ikke i Mozilla. Troede egentlig Mozilla og FireFox
> byggede på samme engine og man derfor kunne regne med at det man får
> vist er det samme i begge.

Det kan man normalt også. Men der er forskellige versioner af
Gecko-motoren, og selv om det som hovedregel er ganske få forskelle der
er mellem forskellige (nyere) Gecko-versioner, så er der stadig
forskelle.

Hvilke versioner af Firefox og Mozilla har du anvendt?

--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Lars Kristensen

Dato : 02-05-05 10:27

Jens Gyldenkærne Clausen wrote:

> [...]
> forskelle.
>
> Hvilke versioner af Firefox og Mozilla har du anvendt?

Jeg bruger Mozilla 1.7.5 der tilsyneladende bygger på Gecko/20041217.
(Pssst: står i headeren på min post )
Jeg har ikke Firefox installeret.

- Lars

Fra : vangobbel

Dato : 02-05-05 19:58

Du har padding-bottom til 20px i din body.