Nem upload af to små filer hver uge?
Fra : Kurt Hansen

Dato : 01-05-05 14:13

Hvordan uploader man nemmest to små html-filer til et webhotel? Skal
man absolut have installeret et FTP-program, eller kan det gøre via
browseren?

Webhotellet er hos Surftown.

Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : MooreHojer

Dato : 01-05-05 14:25

> Hvordan uploader man nemmest to små html-filer til et webhotel? Skal
> man absolut have installeret et FTP-program, eller kan det gøre via
> browseren?

Hvis du kører med IE kan du bruge browseren som ftp-program.

--
Moore Hojer
http://validator.w3.org/

Fra : Kurt Hansen

Dato : 01-05-05 15:48

Den Sun, 1 May 2005 15:25:17 +0200, skrev MooreHojer:

>Hvis du kører med IE kan du bruge browseren som ftp-program.

Jeg bruger fortrinsvist Firefox, men den bruger der er tale om, sidder
i IE til halsen.

Hvordan gør man i IE? Jeg/hun skal uploade to filer ugentligt til
www.kulturcenter-ostsalling.dk

Venlig hilsen
kurt Hansen

Fra : Christoffer

Dato : 01-05-05 16:06

> Hvordan gør man i IE? Jeg/hun skal uploade to filer ugentligt til
> www.kulturcenter-ostsalling.dk
Skriver ftp adressen i browservinduet
min er f.eks
ftp://buur.info << så skal du bare skrive brugernavn og kodeord når den
spørger om det..

--
Christoffer

Fra : Ryan Kristensen

Dato : 01-05-05 16:13

On Sun, 01 May 2005 16:47:39 +0200, Kurt Hansen <kurt@nospamtowle.dk>
wrote:

> Hvordan gør man i IE? Jeg/hun skal uploade to filer ugentligt til
> www.kulturcenter-ostsalling.dk

Hvis du indtaster:
<url:ftp://kulturcenter-ostsalling.dk/>
Så skulle du gerne få en dialogboks, hvor du kan indtaste brugernavn og
password. Derefter kan du kopiere filer ligesom i stifinder/explorer.

--
Ryan Kristensen

Fra : Kurt Hansen

Dato : 01-05-05 19:06

Den Sun, 01 May 2005 17:12:42 +0200, skrev Ryan Kristensen:

>Hvis du indtaster:
><url:ftp://kulturcenter-ostsalling.dk/>
>Så skulle du gerne få en dialogboks, hvor du kan indtaste brugernavn og
>password. Derefter kan du kopiere filer ligesom i stifinder/explorer.

Mon Dieu, det virker sgu!!! Tak til dig og Christoffer

Kurt

Fra : Louise

Dato : 01-05-05 16:43

> Hvordan uploader man nemmest to små html-filer til et webhotel? Skal
> man absolut have installeret et FTP-program, eller kan det gøre via
> browseren?

Du har allerede et FTP-program hvis du kører Win XP.
Åbn "Netværkssteder". Brug guiden "Opret et netværkssted". Indtast relevante
data. Herefter kommer din FTP-mappe til at ligne en almindelig mappe i
Stifinder.