Menu i css
Fra : Rasmus C

Dato : 29-04-05 12:56

Jeg vil lave en side der er kan se ens ud på alle skærme, og der
så justerer margin alt efter hvor stor brugerens skærm er. Her
fx. har jeg valgt 650 px bredde.

Jeg er indtil videre nået frem til nedenstående. Men mit problem
kommer når jeg ud over "indhold", gerne vil have en topmenu, en
venstremenu og en højremenu. Nogle der har et lille fif til
hvordan jeg kommer igang?

body{
color:black;
margin:0px;