Tabell med css i Firefox og IE
Fra : Nederbasse

Dato : 29-04-05 07:17

Hej
Hvordan fjerner jeg border helt på en tabel i både Forefox og IE med css ?
Jeh kan få border væk i Firefox men der er stadig kant i IE

LarsN

Fra : dohmster

Dato : 29-04-05 08:28

Jeg gør sådan i css

table{
border-collapse:collapse;
}

Men det gør du måske også??

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Nederbasse

Dato : 29-04-05 09:18

"dohmster" <d@d.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg gør sådan i css
>
> table{
> border-collapse:collapse;
> }
>
> Men det gør du måske også??

> - Pædagogiske tutorials på dansk
> - Kom godt i gang med koderne

Der er stadig streg både i Forefox og IE
jeg har lidt på fornemmelsen det er noget med corder-color-light og
border-color-dark
men der virker ikke rigtigt

LarsN

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 29-04-05 09:42

Nederbasse skrev:

> Hvordan fjerner jeg border helt på en tabel i både Forefox og IE med css ?

Må vi se din side? Det er meget lettere at hjælpe hvis man kan se siden
online. Se evt. artiklen her: <http://infimum.dk/HTML/hjaelpmig.html>.

Standardindstillingen er i øvrigt at der ikke vises kanter på tabeller -
både i IE, Firefox og Opera.

--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Nederbasse

Dato : 29-04-05 10:31

> [...]
> online. Se evt. artiklen her: <http://infimum.dk/HTML/hjaelpmig.html>.
>
> Standardindstillingen er i øvrigt at der ikke vises kanter på tabeller -

Seneste:
http://larsned.homepage.dk/tabel.htm

LarsN

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 29-04-05 10:51

Nederbasse skrev:

> http://larsned.homepage.dk/tabel.htm

Hvis du gerne vil af med kanten på tabellen, skal du nok ændre noget
her:

Border-parameteren er forældet og kan bare fjernes. Du kan sætte eller
fjerne den med css. Width-parameteren kan også lige så godt flyttes med
over i css-koden.

--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Nederbasse

Dato : 29-04-05 11:08

> [...]
>
> Border-parameteren er forældet og kan bare fjernes. Du kan sætte eller
> fjerne den med css. Width-parameteren kan også lige så godt flyttes med

Jeps nu vorker det, fejlen var at siden har været åbnet i Frontpage

LarsN

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 29-04-05 11:35

Nederbasse skrev:

> Jeps nu vorker det, fejlen var at siden har været åbnet i Frontpage

O.k. - tillykke med rettelsen.

NB: Du må gerne klippe i dine citater. Der er fx ingen grund til at
citere min signatur.

--
Jens Gyldenkærne Clausen