Scrolle (Skråle) i et pop-up vindue?
Fra : Thomas Jacobsen

Dato : 20-04-05 22:24

Hvad skal jeg have med i koden, hvis det skal være muligt i et Pop-up vindue
at scrolle, hvis nødvendigt? SE evt. her:
http://kristen-kunst.dk/maleri-popup.html

/ Thomas

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 20-04-05 22:32

Thomas Jacobsen wrote:
> Hvad skal jeg have med i koden, hvis det skal være muligt i et Pop-up
> vindue at scrolle, hvis nødvendigt? SE evt. her:
> http://kristen-kunst.dk/maleri-popup.html

Prøv at ændre

scrollbars='+scroll+'

til

scrollbars='+auto+' i dit script.

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.frac.dk/

Fra : Thomas Jacobsen

Dato : 20-04-05 23:07

Erik Ginnerskov wrote:

> Prøv at ændre
>
> scrollbars='+scroll+'
>
> til
>
> scrollbars='+auto+' i dit script.

Der står i mit script:
scrollbars='+scroll+',resizable'

Hvad siger du så jeg skal skrive? Syntes nemlig ikke det virker med:
scrollbars='+auto+',resizable'

/ Thomas

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 20-04-05 23:19

Thomas Jacobsen wrote:

> Der står i mit script:
> scrollbars='+scroll+',resizable'

resizable betyder, at brugeren kan trække i vinduets kanter og ændre
størrelsen. Det har ikke noget med din scrollbar at gøre.

> Hvad siger du så jeg skal skrive? Syntes nemlig ikke det virker med:
> scrollbars='+auto+'

Så må du spørge i javascriptgruppen. Der har du meget bedre mulighed for at
få brugbart svar:

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.frac.dk/

Fra : Thomas Jacobsen

Dato : 20-04-05 23:35

Erik Ginnerskov wrote:

> Så må du spørge i javascriptgruppen. Der har du meget bedre mulighed
> for at få brugbart svar:

Fino! Takker.

/ Thomas

Fra : Tomasz Otap

Dato : 20-04-05 23:39

Thomas Jacobsen wrote:
> Hvad skal jeg have med i koden, hvis det skal være muligt i et Pop-up vindue
> at scrolle, hvis nødvendigt? SE evt. her:
> http://kristen-kunst.dk/maleri-popup.html

Du skal ændre kald til din NewWindow funktioner i de enkelte links, så
de nye vinduer får automatisk scroll:

Nuværende kode:
onclick="NewWindow(this.href,'link','800','620','no'); return false;">

Scrollbar kode:
onclick="NewWindow(this.href,'link','800','620','auto'); return false;">