Hjælp til HREF tag
Fra : Peter

Dato : 18-04-05 15:40

Hej NG!

Jeg har "kørt" min hjemmeside igennem en Meta Tag-analyser og fik følgende
svar: The HREF TITLE tag is missing. You should use a few of your primary
KeyWords in your HREF TITLE tag.

Kan en eller anden fortælle mig hvad et HREF TITLE TAG er?

m.v.h.

Peter

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 18-04-05 16:48

Peter skrev:

> Jeg har "kørt" min hjemmeside igennem en Meta Tag-analyser og
> fik følgende svar: The HREF TITLE tag is missing. You should
> use a few of your primary KeyWords in your HREF TITLE tag.

Det var en mærkelig fejlmeddelelse. Har du et link til din side (og
også gerne til den Meta-analyser du har brugt).
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Johnny Winther Ronne~

Dato : 18-04-05 19:44

"Peter" <petit@mobil.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> KeyWords in your HREF TITLE tag.
>
> Kan en eller anden fortælle mig hvad et HREF TITLE TAG er?

nu">Se min kat</a>

Jeg antager, at du kar kørt en test for brugervenlighed, en række af de
test, der også tager hensyn til handicappede brugere betragter det som en
fejl, hvis titlen mangler på et link. Selv om koden i øvrigt er gyldig.

Hvilken test har du brugt? Links i metatags har sjældent den store
betydning, da brugerne normalt ikke vil få dem at se. Angiv gerne et link,
da jeg pt. samler på links til forskellige test.

Med venlig hilsen
Johnny Winther Ronnenberg