Hvad kan jeg tage for...
Fra : Brian Nørrelund Ande~

Dato : 29-05-01 21:07

Hej "Hjælp mig"

Hvad kan jeg være bekendt at tager for denne Maxi P:

Puch Maxi P sælges m. tun

Farven er lilla - metallic !!

Puch'en køre ca. 70 km/t, det der sider på er 15 t. fortandhjul,
tun udstødning Ø28 mm. i krom, 15 mm. Bing karburator, med studs også på 15
mm.
og sidst men ikke mindst 45 mm. cylinder med topstykke (højtkomprimeret)
Tættet går ca. 7,00 HK 60 ccm.
"Desværre er karburatoren knækket der hvor man spænder den fast til studsen,
man kan godt svejses."

Motoren er lige blevet nyrenoveret, det vil sige at næsten hele knallerten
er nyrenoveret.
Det eneste der ikke er kønt er forlygten, for den er grå, men der er
speedometer i.

Hvor kan jeg være bekendt at tage for den ??

/Brian