Linkkontrol
Fra : povl sørensen

Dato : 14-04-05 15:19

Hej

Jeg har kørt linkcheck på www.alswebdesign.dk og jeg forstår ikke
hvad jeg skal gøre.

Med venlig hilsen

Povl
Results
Anchors

Found 0 anchors.
List of broken links and redirects

Fragments listed are broken. See the table below to know what
action to take.
Code    Occurrences    What to do
(N/A)   1   The link was not checked due to robots exclusion rules.
Check the link manually, and see also the link checker
documentation on robots exclusion.

http://validator.w3.org/check?uri=referer
What to do: The link was not checked due to robots exclusion
rules. Check the link manually.
Response status code: (N/A)
Response message: Forbidden by robots.txt
Line: 33

Checked 1 document in 14.1 seconds.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 14-04-05 15:28

povl sørensen skrev:

> What to do: The link was not checked due to robots exclusion
>rules. Check the link manually.

Gætter at du prøver lokalt på din computer og ikke på siden
online.

Du bruger IE 6 med sp2 og den tillader ikke at du validerer siden
med linket, når siden ikke er på en server.

PS. Nu bliver jeg knap så høflig, men jeg græmmes over en som
tilbyder professionelt webdesign stadig skriver html som man
brugte det engang i sidste århundrede og ikke bruger css.
--
Knud