Problem ifm. css-validering
Fra : Hans Henrik Hansen

Dato : 10-04-05 17:36

Jeg kan ikke validere siden:

http://www.oyfss.dk/mt_takst.htm

Der står:

"Errors:

Line: 268 Context : table

Parse Error - [empty string]"

samt:

"Warnings:
Line : 268 Property cellspacing doesn't exist for media"

, men jeg synes, ingen af delene giver mening (for mig, i hvert tilfælde)!?

--
med venlig hilsen
Hans

Fra : Tomasz Otap

Dato : 10-04-05 17:47

Hans Henrik Hansen wrote:
> Jeg kan ikke validere siden:
> http://www.oyfss.dk/mt_takst.htm

Både w3.org validator og WDG validator (htmlhelp.com) validerer din kode
som gyldig XHTML 1.0 Transitional? Hvad bruger du til at validere siden med?

Fra : Hans Henrik Hansen

Dato : 10-04-05 18:03

http://jigsaw.w3.org/css-validator/
--
med venlig hilsen
Hans

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 10-04-05 20:16

Hans Henrik Hansen wrote:

> "Warnings:
> Line : 268 Property cellspacing doesn't exist for media"

Cellspacing er ikke css, det er html. Og css-ækvivalenten til cellspacing er
border-spacing (husk bindestregen), men det forstår IE bare ikke en meter
af, så du må i html sætte cellspacing (uden bindestreg) for at få det gamle
skrammel med.

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.frac.dk/

Fra : Hans Henrik Hansen

Dato : 10-04-05 21:10

Erik Ginnerskov wrote:
> [...]
> er border-spacing (husk bindestregen), men det forstår IE bare ikke en
> meter af, så du må i html sætte cellspacing (uden bindestreg) for at få

Nå, dér lå hunden begravet! :)
Jeg forsøgte i første omgang blot at slette det - hvilket ikke ser ud til at
påvirke visningen, i hvert tilfælde ikke i IE. I NS ser det ud til, at
'cellekanterne' forsvinder(?) - men det er noget, jeg kan leve med!

--
med venlig hilsen
Hans