Iframe
Fra : Kristian

Dato : 04-04-05 16:34

Hej jeg har 2 Iframes på min hjemmeside den ene er til en menu
den anden er til tekst, jeg vil have så når man trykker på et
link i menuen i det ene iframe så skal den går hen til filen i
det andet iframe.
Kan det gøres ?

Mit dokument:
<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN"
"http://www.w3.org/TR/html4/loose.dtd">
<head>
<title>Untitled Document</title>
charset=iso-8859-1">
</head>

cellspacing="0">
<!--DWLayoutTable-->
background="logo.JPG"><!--DWLayoutEmptyCell-->&nbsp;</td>
longdesc="tekst.htm" name="idokument" src="menu.htm"
frameborder="0" marginwidth="3" marginheight="3" scrolling="auto"
align="top" height="550" width="200"></iframe></td>
name="idokument" src="Main.htm" frameborder="0" marginwidth="3"
marginheight="3" scrolling="no" align="top" height="550"
width="600"></iframe></td>

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 04-04-05 17:46

Kristian skrev:

> [...]
>den anden er til tekst, jeg vil have så når man trykker på et
>link i menuen i det ene iframe så skal den går hen til filen i

Giv dine iframes to forskellige name og brug target i linket.

--
Knud

Fra : Kristian

Dato : 04-04-05 18:45

Mange mange tak. :D

Vhs.
Kristian Ladefoged

Fra : Kristian

Dato : 04-04-05 19:49

Hvad nu hvis jeg har en simple login løsning i iframe 1 og når
man logger på visses det i iframe 2 ?
LINK: http://www.html.dk/scripts/javascript/00007/

Vhs.
Kristian Ladefoged

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 07-04-05 16:32

Kristian wrote:
> Hvad nu hvis jeg har en simple login løsning i iframe 1 og når
> man logger på visses det i iframe 2 ?
> LINK: http://www.html.dk/scripts/javascript/00007/

Der afskrev du dig selv muligheden for at Knud gider hjælpe mere - som han
skrev:

> [...]

Jan

Fra : Johnny Winther Ronne~

Dato : 07-04-05 22:36

> Der afskrev du dig selv muligheden for at Knud gider hjælpe mere - som han

> Jan

Nu skal du altså være sød, jeg har taget patent på at drille Knud, så du
skal ikke møve dig ind på mit område

Med venlig hilsen
Johhnny Winther Ronnenberg