CSS: Menu-problem
Fra : David Trasbo

Dato : 29-03-05 12:08

Min hjemmeside er under udvikling hele tiden og jeg tager det
hele lidt efter lidt. Nu vil jeg så tage mig lidt af menuen. Jeg
er før blevet gjort opmærksom på -på en af mine tidligere sider-
at nogle brugere ikke kunne se halvdelen af det første bogstav i
hvert link. Nu vil jeg så spørge jer om i ved om man kan rykke
linkene en smule længere ind på siden.

Min side: <http://www.big-smile.dk>

På forhånd tak!

MVH., David Trasbo, big-smile.dk

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : jari@it.dk

Dato : 29-03-05 12:24

On 29 Mar 2005 11:08:27 GMT, David Trasbo <datra@mail.dk> wrote:

> [...]
>at nogle brugere ikke kunne se halvdelen af det første bogstav i
>hvert link. Nu vil jeg så spørge jer om i ved om man kan rykke

Sæt padding-left: 10px; ind i din #menu div

Dit logo bliver så også rykket med ind, så måske skal du lægge det i
en seperat div.

Mvh
Thomas Jari

Fra : David Trasbo

Dato : 29-03-05 12:32

> Sæt padding-left: 10px; ind i din #menu div

Er dette valid i CSS

> Dit logo bliver så også rykket med ind, så måske skal du lægge det i
> en seperat div.

Det kan jeg sagtens gøre, bare at ovenstående er valid kode.

--

David Trasbo, big-smile.dk

Svar under det du citerer, og citer kun det du svarer på.

Fra : David Trasbo

Dato : 29-03-05 13:02

> Det kan jeg sagtens gøre, bare at ovenstående er valid kode.

Nu har jeg ordnet det, og CSS'en er stadig valid.