under menu på link (hvordan ?)
Fra : Jane K.

Dato : 24-03-05 13:47

Først rigtig god påske, håber ikke alle er til påskefrokost for jeg har
igen brug for lidt hjælp.

Jeg sidder og kæmper med at få lagt nogle "under links" ind i min menu
(bruger .shtml, include + css) fandt dette link
http://html-faq.dk/2013.asp men kan ikke få det til at virke, måske fordi
det er .htm eller ?

Men det må da kunne lade sig gøre, mangler bare lige
de vise sten, håber I kan hjælpe.

Jeg har testet det hele (dog ikke med include, med med link, direkte i et
..shtml doc.)
af ud fra ovenstående link, men "under linket" er synlig hele tiden, der
mangler noget "onclik" eller hvad ved jeg

synligt hele tiden)

Håber min forklaring er til at forstå !

MVH
Jane

Fra : pepss

Dato : 24-03-05 14:20

"Jane K." skrev

> Først rigtig god påske, håber ikke alle er til påskefrokost for jeg
> har
> igen brug for lidt hjælp.

ikke alle

> Jeg sidder og kæmper med at få lagt nogle "under links" ind i min menu
> (bruger .shtml, include + css) fandt dette link
> [...]

jeg tro du er nød til at komme med et link til din side!

--
Pepss
Den ordblinde der prøver at blive webdesigner

Fra : Jane K.

Dato : 24-03-05 14:42

"ups" sorry, www.amager-motocrossklub.dk
MVH
Jane

Fra : pepss

Dato : 24-03-05 15:37

"Jane K." skrev

> [...]
> det er .htm eller ?

> jeg tro du er nød til at komme med et link til din side!

ja af en eller anden grund kan jeg ikke se kilden (hvor er jeg glad for M$)

men er det ikke fordi du har alle link på din default side?
det du skal er jo at på side1 har link til side2, side3 osv. på side1 har du
så link til undersiderne til side1.

det bliver noget svært at lavede med include uden at bruge noget
serverside......

p.s. min opløsing er stillet til 1024x768 og jeg vil da ikke tro at sådan
som jeg ser din side er det du mener er bedst

Fra : Johnny Winther Ronne~

Dato : 24-03-05 19:47

"Jane K." <kneis@cool.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> af ud fra ovenstående link, men "under linket" er synlig hele tiden, der
> mangler noget "onclik" eller hvad ved jeg

Jeg ved ikke hvor mange påskebryg du har drukket: jeg har ikke drukket nogen
og jeg forstår overhovedet ikke spørgsmålet.

Hmm, det kunne være jeg skulle tage mig en ordentlig lille en, så jeg kan
være med på beatet igen,

Med venlig hilsen
Johnny Winther Ronnenberg

Fra : Jane K.

Dato : 24-03-05 20:17

*SMIL* heller ingen påskebryg her, må nok heller slette mit indlæg, er
blevet TOTAL misforstået.
MVH
Jane

Fra : Johnny Winther Ronne~

Dato : 24-03-05 20:22

"Johnny Winther Ronnenberg" <johnny.winther@XYZ789tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:42430b12$0$138$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> [...]
> og jeg forstår overhovedet ikke spørgsmålet.
>
> Hmm, det kunne være jeg skulle tage mig en ordentlig lille en, så jeg kan

En lille detalje er du sikker på at det hedder motocross? Jeg slog det op i
ordbogen og der er et "r" i motor, der godt nok er næsten stumt i
sammensatte ord. Jeg er faktisk rimelig sikker på at det skal hedde
motorcross. Men jeg har taget fejl før

Med venlig hilsen
Johnny Winther Ronnenberg

Fra : Jane K.

Dato : 24-03-05 21:02

Hej Johnny

jeg er 100% sikker på motocross og ikke motorcross,
du kan jo evt. tjekke på www.dmusport.dk
de kan selvfølgelig også stave forkert, men nu har jeg
været i det miljø i 11 år og motocross it is.

MVH
Jane

Fra : Allan Vebel

Dato : 25-03-05 02:31

Johnny Winther Ronnenberg <johnny.winther@XYZ789tdcadsl.dk> skrev:

> En lille detalje er du sikker på at det hedder motocross?

http://www.dsn.dk/cgi-bin/ordbog/ronet?M=1&P=motocross
siger at det skal staves sådan.

> Jeg slog det op i ordbogen og der er et "r" i motor

Hvilken ordbog har du kigget i? Slår jeg op på
http://www.dsn.dk/cgi-bin/ordbog/ronet?M=1&P=motorcross
får jeg
"I ordbogen er der ingen ord der passer til søgekriteriet"

> Jeg er faktisk rimelig sikker på at det skal hedde motorcross.
> Men jeg har taget fejl før

Det er nemt at checke sådan noget hos
http://www.dsn.dk/cgi-bin/ordbog/ronet - et godt link at have
liggende.

Jeg sætter lige FollowUpTo til sproggruppen, hvor den slags
hører til.

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Jane K.

Dato : 25-03-05 13:59

> Det er nemt at checke sådan noget hos
> http://www.dsn.dk/cgi-bin/ordbog/ronet - et godt link at have
> liggende.
Takker Allan, du har fuldkommen ret, et godt link at have liggende.

> Jeg sætter lige FollowUpTo til sproggruppen, hvor den slags
> hører til.
OK, men nu også dejligt med lidt blandet html + sprog, se nu bare
det gode link du gav
MVH
Jane