e.c 1150
Fra : Bjarne Wichmann Pete~

Dato : 16-03-05 11:11

Jeg vil gerne have en højrestillet faktaboks og tænkte at et <div> element
med float-right ville være løsningen. Og det er det også med FF oa., men IE
synes ikke rigtigt at ville acceptere float-right attributten:

<http://www.sundhedskommunikation.dk/Sundhed-er...>

Er der nogen simpel "workaround" til IE, eller skal jeg ty til en table i
stedet, som så er knap så flexibel?

Bjarne

Fra : Jesper Frandsen

Dato : 16-03-05 11:25

Bjarne Wichmann Petersen wrote:
> .. men IE synes ikke rigtigt at ville acceptere float-right attributten:

Prøv at starte med at rette de mange fejl der er i dokumentet - Det
plejer at hjælpe på tingene:
http://validator.w3.org/check?verbose=1&uri=http%3A//www.sundhedskommunikation.dk/Sundhed-er...

--
Jesper Frandsen

http://9am.dk/
Din guide til Hjemmesiden

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 16-03-05 11:42

Bjarne Wichmann Petersen skrev:

> Jeg vil gerne have en højrestillet faktaboks og tænkte at et <div> element
> med float-right ville være løsningen. Og det er det også med FF oa., men IE
> synes ikke rigtigt at ville acceptere float-right attributten:

Start med at validere din side. Se forklaring i min signatur.

> <http://www.sundhedskommunikation.dk/Sundhed-er...>

NB: Ovenstående adresse kan let blive fejlfortolket (mit newsprogram
undlod fx at tage punktummerne med og sendte mig derfor til en
404-side). Der er ikke noget formelt galt i at bruge tre afsluttende
punktummer i en adresse, men jeg ville alligevel bruge noget andet.

--
Jens Gyldenkærne Clausen
Standardlinks om validering - hvordan og hvorfor: