Printervenlig med CSS
Fra : Jane K.

Dato : 11-03-05 21:45

så er jeg her igen med et dummepeter spørgsmål "undskyld"
har gang i et printer venligt CSS og har læst både her og der MEN alligevel
får jeg mine links, footer og tæller med
ud på print.

Jeg har lagt
<link rel="stylesheet" type="text/css" href="style/css.css" media="screen"/>
<link rel="stylesheet" href="print.css" type="text/css" media="print"/>

ind i mit .shtml dokument

og mit print CSS ser sådan ud:

#taeller{
display:none;
}
#linksboks{
display:none;
}
#baggrund{
display:none;
}
#midt{
padding:10px;
font-family:verdana,arial,sans-serif;
}

det skulle da ellers være lige efter bogen ?

Hvor er det lige jeg mister tråden ????

På forhånd tak for hjælpen
Jane

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 11-03-05 22:00

Jane K. skrev:

> så er jeg her igen med et dummepeter spørgsmål "undskyld"
> har gang i et printer venligt CSS og har læst både her og der
> MEN alligevel får jeg mine links, footer og tæller med
> ud på print.

Må vi se siden?
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Jane K.

Dato : 12-03-05 13:43

> Må vi se siden?
> Jens Gyldenkærne Clausen

Ja selvfølgelig, jeg har kun testet på en underliggende side nemlig på:
www.amager-motocrossklub.dk/kontakt.shtml

MVH
Jane

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 12-03-05 15:20

Jane K. wrote:

> på: www.amager-motocrossklub.dk/kontakt.shtml

Linket til din print.css passer ikke.

Du angiver i kontakt.shtml, at css skal ligge på

<www.amager-motocrossklub.dk/print.css>

men jeg får 'Page not found'. Din print.css ligger her:

<www.amager-motocrossklub.dk/style/print.css>

Dit problem ligger nok der.

Erik Ginnerskov
http://frip.dk/ginnerskov

Fra : Jane K.

Dato : 12-03-05 18:15

IH altså, en typisk begynder fejl, tak for "falkeblikket"

MVH
Jane

Fra : TL

Dato : 16-03-05 19:45