|
| Hvor godt er cybercity? Fra : Monty |
Dato : 27-02-05 14:15 |
|
Jeg har den mindste bredbånds løsning fra TDC. Jeg mener det er en 512/265
men jeg overvejer at flytte det hele over til Cybercity. Både telefon og
bredbånd.
Hvordan er "op" tiden ved cybercity hvis man vælger den lille løsning hos
dem og hvad er jeres efaringer med dem? Jeg har brugt TDC i mange år og er
egentlig godt tilfreds med dem men de er jo også dyrer og kan man spare
hvorfor så ikke gøre det.
Monty
| |
Simon Haugaard Peder~ (27-02-2005)
| Kommentar Fra : Simon Haugaard Peder~ |
Dato : 27-02-05 16:26 |
|
"Monty" <diverse@mail.tdcadsl.dk> wrote in
news:4221c7db$0$144$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:
> Jeg har den mindste bredbånds løsning fra TDC. Jeg mener det er en
> 512/265 men jeg overvejer at flytte det hele over til Cybercity. Både
> telefon og bredbånd.
>
> Hvordan er "op" tiden ved cybercity hvis man vælger den lille løsning
> hos dem og hvad er jeres efaringer med dem? Jeg har brugt TDC i mange
> år og er egentlig godt tilfreds med dem men de er jo også dyrer og kan
> man spare hvorfor så ikke gøre det.
Jeg har Cybercity som ADSL-udbyder og er særdeles tilfreds med deres
løsninger. Klippestabilt og funker bare.
--
Mvh. Simon Haugaard Pedersen
| |
Spangkuk (28-02-2005)
| Kommentar Fra : Spangkuk |
Dato : 28-02-05 04:22 |
|
"Simon Haugaard Pedersen" <spam@email.dk> skrev
> Jeg har Cybercity som ADSL-udbyder og er særdeles tilfreds med deres
> løsninger. Klippestabilt og funker bare.
Yep, de er gode. Har "selvfølgelig" været nede et par gange de
år jeg har haft dem, men problemerne bliver løst, og de ringer
søreme tilbage for at høre om alt er ok og om de kan lukke
sagen.
Har også et par gange ringet og hørt om de vil matche et givent
produkt (hatighed/pris) fra en anden udbyder, og svaret har hver
gang været positivt.
Det syntes jeg er go' stil
Spang
| |
Ivar Madsen (28-02-2005)
| Kommentar Fra : Ivar Madsen |
Dato : 28-02-05 21:46 |
|
Spangkuk wrote:
> Yep, de er gode. Har "selvfølgelig" været nede et par gange de
> år jeg har haft dem, men problemerne bliver løst, og de ringer
> søreme tilbage for at høre om alt er ok og om de kan lukke
> sagen.
Fejl kan altid ske, også hos kunden. Jeg har ikke haft de store problemmer,
kun i lørdags havde jeg behov for at få fat i support (en fejl 40) det tog
over en halv time at komme igennem, men han sagde at det er fordi jeg havde
ringes < 10 minutter efter de åbnede, havde jeg slappet af i en halvanden
times tid, så plejer ventetiden at være < 5 minutter.
Men ingen slår Image, min computer havde mistet opsætningen (uvist hvorfor),
så jeg kunne ikke komme på nettet (via ISDN), supporten havde lukket, og
det varede flere timer, uden der skete nogen ændring, så jeg skrev en
SMS->e-mail til 2-3 stk. at de Image medarbejder der ferdes på usenet, og
kort efter så ringede en af dem til mig, og sagde at der ikke var noget
galt i deres ende, vi gennem gik så min opsætning, og fandt fejlen der.
Det kan man da kalde service,,,
--
Med venlig hilsen
Ivar Madsen
| |
Claus Tersgov (27-02-2005)
| Kommentar Fra : Claus Tersgov |
Dato : 27-02-05 17:23 |
|
"Monty" <diverse@mail.tdcadsl.dk> skrev
> Hvordan er "op" tiden ved cybercity hvis man vælger den lille løsning hos
> dem og hvad er jeres efaringer med dem? Jeg har brugt TDC i mange år og er
> egentlig godt tilfreds med dem men de er jo også dyrer og kan man spare
> hvorfor så ikke gøre det.
Teknisk fungerer det rigtig fint endnu, men for kundservice og support er
det ved at gå tilbage. det er også mit indtryk, at den interne kommunikation
mellem de to ikke er optimal.
Der er ofte meget lange ventetider, og jeg har flere gange oplevet rod i
aftalerne, der ikke bliver fulgt op på. Pt har jeg stadig tre e-mail, som
efter flere måneder er forblevet ubesvaret. Men den teksiske oppetid kan
jeg ikke klage over, og det gælder både dsl og telefon.
Claus
| |
Sune (27-02-2005)
| Kommentar Fra : Sune |
Dato : 27-02-05 17:48 |
|
> Teknisk fungerer det rigtig fint endnu, men for kundservice og support
> er det ved at gå tilbage. det er også mit indtryk, at den interne
> kommunikation mellem de to ikke er optimal.
>
> Der er ofte meget lange ventetider, og jeg har flere gange oplevet rod
> i aftalerne, der ikke bliver fulgt op på. Pt har jeg stadig tre
> e-mail, som efter flere måneder er forblevet ubesvaret. Men den
> teksiske oppetid kan jeg ikke klage over, og det gælder både dsl og
> telefon.
Det kan jeg kun tilslutte mig, der var lidt startproblemer med at jeg fik
tildelt en IP adresse der var registreret af CyberCity's tidligere norske
afdeling men ud over det kan jeg kun sige at det kører enormt stabilt hele
tiden - slet ikke som min tidligere stofanet forbindelse der var direkte
upålidelig.
Supporten/kundeservicen ville jeg give et 5-tal på 13-tals skalaen, den er
slet ikke tilfredsstillende og det virker som Claus skriver som om at de
har nogle interne problemer og ikke får koordineret deres arbejde ordentligt.
Men på den anden side, jeg har så sjældent haft brug for at skulle kontakte
dem ud over min IP sag så jeg vil sige det er værd at se bort fra.
Mhs. til telefoni synes jeg at jeg har læst om mange fejl og kedelige episoder,
jeg har derfor valgt ikke at hoppe på CC telefoni.
--
Mvh
Sune
| |
Claus Tersgov (27-02-2005)
| Kommentar Fra : Claus Tersgov |
Dato : 27-02-05 19:09 |
|
"Sune" <dsl102647@vip.cybercity.NOSPAMdk> skrev i
> Mhs. til telefoni synes jeg at jeg har læst om mange fejl og kedelige
episoder,
> jeg har derfor valgt ikke at hoppe på CC telefoni.
Inkl. min egen, så har jeg lavet tre CC telefoni installationer for venner,
og ni hos mine kunder, og jeg er ofte i løbende kontakt med dem alle.
Bortset fra tre tilfælde med interne routingproblemer hos CC (der var
bestamte numre, man ikke kunne ringe til), så jeg har ikke oplevet nogle
væsentlig problemer med CC telefoni...
Jeg har absolut ingen betænkeligheder ved at anbefale det til mine kunder -
set ud fra et teknisk perspektiv.
Claus
| |
Jørgen Dalgaard (28-02-2005)
| Kommentar Fra : Jørgen Dalgaard |
Dato : 28-02-05 23:33 |
|
On 27 Feb 2005 16:47:49 GMT, Sune <dsl102647@vip.cybercity.NOSPAMdk>
wrote:
>
>Mhs. til telefoni synes jeg at jeg har læst om mange fejl og kedelige episoder,
>jeg har derfor valgt ikke at hoppe på CC telefoni.
Ingen problemer her med telefoni - endda lidt bedre lyd end hos
TDC/Telia. Jeg tog mit gamle nummer med over. Det gik helt smertefrit.
Altså er jeg en tilfreds CC-kunde.
Med venlig hilsen
Jørgen D.
- Mange tak for din tid -
| |
|
|