Newsbin glemmer indtastede oplysninger?
Fra : Ukendt

Dato : 09-05-05 16:53

Hej NG!

Hver gang jeg starter newsbin Pro op, skal jeg taste oplysninger om
newsserver samt ønsker om abonnement på grupper ind.

Hvordan får jeg programmet til at huske mine oplysninger?

Fra : Mogens Nielsen

Dato : 09-05-05 20:28

"Ivan [7100]" <ig(snabela)tunet.danmark> wrote in message
> Hej NG!
>
> Hver gang jeg starter newsbin Pro op, skal jeg taste oplysninger om
> newsserver samt ønsker om abonnement på grupper ind.
>
> Hvordan får jeg programmet til at huske mine oplysninger?

Husk at gemme konfigurations filen *.nbi

Mogens

Fra : Ukendt

Dato : 09-05-05 21:13

> Husk at gemme konfigurations filen *.nbi

Det synes jeg jeg har prøvet.....

Men den bliver ikke indlæst automatisk næste gang jeg starter programmet, og
konfigurations-wizarden popper op og beder mig om at angive server m.m.

Skal jeg så bare sige "annuller" og indlæse min .nbi-fil? Eller kan man
automatisere denne arbejdsgang?

Fra : Mogens Nielsen

Dato : 10-05-05 15:46

> [...]
> konfigurations-wizarden popper op og beder mig om at angive server m.m.
>
> Skal jeg så bare sige "annuller" og indlæse min .nbi-fil? Eller kan man

Kan ikke lige huske det, da det er lang tid siden jeg startede på at bruge
det. Og har virket perfekt hver gang.
Den henter den samme hver gang.

Men du kan jo prøve at hente den konfig som du har gemt. Og den konfig du
bruger står oppe i øverste venstre hjørne i det blå.

Mogens

Fra : Martin Schultz

Dato : 10-05-05 16:41

Ivan [7100] <ig> skrev 2005-05-09:
> Hej NG!
>
> Hver gang jeg starter newsbin Pro op, skal jeg taste oplysninger om
> newsserver samt ønsker om abonnement på grupper ind.
>
> Hvordan får jeg programmet til at huske mine oplysninger?

Prøv at spørge i forumet på www.newsbin.com

Det er der programmøren giver teknisk support.

Martin
med mindre andet er angivet.