Oversættelses program
Fra : Hanne Klausen

Dato : 07-05-05 11:29

Er der nogen der kender et program til at oversætte fra engelsk til dansk,og
fra dansk til engelsk.
Hanne Klausen

PS: Jeg håber at det er den rigtige gruppe

Fra : Anders Lund

Dato : 07-05-05 11:51

Hanne Klausen wrote:
> Er der nogen der kender et program til at oversætte fra engelsk til dansk,og
> fra dansk til engelsk.
> Hanne Klausen
>
> PS: Jeg håber at det er den rigtige gruppe

Medmindre at det er et news eller mail program du søger med ovennævte
funktionalitet, vil jeg sige at det er den forkerte gruppe.

Hvis du går ind på www.usenet.dk, trykker "De danske nyhedsgrupper" og
søger efter "oversæt" får du 5 hits. Her ville jeg vælge nummer 2 hit
som er dk.kultur.sprog som har følgende stående i fundatsen:

Citat:

Formålet med gruppen er diskussion af sprog. Dette omfatter:
- Oversættersoftware, grammatikmoduler til tekstbehandlere etc.

Citat slut.

Dette er ikke for at skælde dig ud, men for at vise dig (og andre)
hvordan man kan finde den rette gruppe.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk
I have plenty of Gmail invites - just ask!

Fra : Anders Lund

Dato : 07-05-05 11:54

Anders Lund wrote:
> Dette er ikke for at skælde dig ud, men for at vise dig (og andre)
> hvordan man kan finde den rette gruppe.

Alternativt kan man også spørge i dk.velkommen, hvis man er i tvivl.