E-Mail
webnoob 5265
Hvordan gemmer man.......
Fra : Stjerne

Dato : 30-04-05 18:05

Hejsa

Hvordan gemmer man alle billeder fra dk.binaer til en mappe på computeren,
så man kan sortere i dem der??

Kan man overhovedet gøre det...

Kan da ikke passe man skal åbne hver eneste post, højreklikke på billedet
også gemme...

Findes der ikke noget smart?

Stjerne

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 30-04-05 18:09

Stjerne skrev:

> Kan da ikke passe man skal åbne hver eneste post, højreklikke på
> billedet også gemme...

Hvilket program snakker du om ?

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Stjerne

Dato : 30-04-05 18:14

"Ivan V. Klattrup" <ivan.klattrup@gmail.com> wrote in message

> Hvilket program snakker du om ?

Outlook Express.....

Kan man bruge noget smartere ??

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 30-04-05 18:21

Stjerne skrev:

> Outlook Express.....

Så hører dit spørgsmål faktisk til inde i

> Kan man bruge noget smartere ??

Hvis du vil hente en del fra binaere grupper vil jeg foreslå dig at
kigge nærmere på Power-Grab http://www.cosmicwolf.com/ , det kombinerer
automatisk "delte" meddelelser, understøtter yEnc, og kan gemme i en
forudbestemt mappe (programmet er freeware)

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 30-04-05 18:21

Stjerne skrev:

>Hvordan gemmer man alle billeder fra dk.binaer til en mappe på computeren,
>så man kan sortere i dem der??
>
>Kan man overhovedet gøre det...

Ja da, i min newsreader (Forte Agent) markerer jeg blot dem jeg
vil hente og bruger så [A].

Hvilken newsreader bruger du?
(Formoder at du ikke bruger OE til binære grupper, er det
tilfældet, så havde du vel spurgt i OE-gruppen, se signatur).
--
med venlig hilsen Knud
Bruger du Outlook Express?

Fra : Stjerne

Dato : 30-04-05 18:31

"Knud Gert Ellentoft" <ellentoft@mail.tele.invalid> wrote in message

> Ja da, i min newsreader (Forte Agent) markerer jeg blot dem jeg
> vil hente og bruger så [A].

Prøver at hente Forte Agent..