Nyheder i Outlook 2003?
Fra : Klaus Linnert

Dato : 28-04-05 13:04

Hej

Jeg har opgradet min Outlook 2000 til 2003. Det betød bl.a. at jeg ikke
længere kan komme på Nyheder. Jeg har fundet diverse oplysninger på
Microsoft sider om hvordan man gør, men det virker bare ikke hos mig. Jeg
kan ikke i Kategorier finde den omtalte Søg, der skulle give Nyheder i
kommandoer.

Hvad gør jeg så?

Hilsen
Klaus

Fra : Calle.

Dato : 28-04-05 14:30

Klaus Linnert wrote:
> [...]
> på Microsoft sider om hvordan man gør, men det virker bare ikke hos
> mig. Jeg kan ikke i Kategorier finde den omtalte Søg, der skulle give

funktioner > tilpas > Fanen "kommandoer" find knappen nyhedder, og træk den
op på en bjælke
--
Calle.

Fra : Klaus Linnert

Dato : 03-05-05 11:58

Hej Calle.

Tak for dit svar, men det har jeg prøvet, problemet er, at knappen Nyheder
ikke står unden fanen Kommandoer.

Så hvad gør jeg nu?

Klaus

Fra : Calle.

Dato : 03-05-05 16:52

Klaus Linnert wrote:
> Hej Calle.
>
> Tak for dit svar, men det har jeg prøvet, problemet er, at knappen
> Nyheder ikke står unden fanen Kommandoer.
>
> Så hvad gør jeg nu?

Jo den er der!
Du skal vælge WEB i den første spalte, og så finde den i den anden.
--
Calle.

Fra : Klaus Linnert

Dato : 04-05-05 09:59

Hej Calle.

Tak for din ihærdighed. Men ser du WEB findes heller ikke i første spalte,
så du kan godt se, at jeg er på den?

Måske skal jeg geninstallere den?

Fra : Calle.

Dato : 04-05-05 12:58

Klaus Linnert wrote:
> Hej Calle.
>
> Tak for din ihærdighed. Men ser du WEB findes heller ikke i første
> spalte, så du kan godt se, at jeg er på den?
>
> Måske skal jeg geninstallere den?

Ja, det ville jeg gøre, der må da være gået ged i den
--
Calle.

Fra : Mogens Nielsen

Dato : 05-05-05 09:49

"Klaus Linnert" <klaus@linnert.dk> wrote in message
> Hej Calle.
>
> Tak for din ihærdighed. Men ser du WEB findes heller ikke i første spalte,
> så du kan godt se, at jeg er på den?

Så ligger den også i "skift til" i venstre side.

Mogens

Fra : Klaus Linnert

Dato : 11-05-05 13:24

Hej Mogens.

Den er desværre også negativ "skift til" findes men den giver ikke Nyheder,
så hvad nu?

Mvh
Klaus

Fra : Calle.

Dato : 03-05-05 16:29

Klaus Linnert wrote:
> Hej Calle.
>
> Tak for dit svar, men det har jeg prøvet, problemet er, at knappen
> Nyheder ikke står unden fanen Kommandoer.

jo den er der, jeg har lige hentet den frem på min egen.
--
Calle.

Fra : Klaus Linnert

Dato : 12-05-05 06:08

Desværre Calle den er ikke hos mig, Så jeg er på herrens mark nu.
Bruger lige nu MesNews

Hilsen Klaus

Calle. submitted this idea :

> jo den er der, jeg har lige hentet den frem på min egen.

--
This is an automatic signature of MesNews.
Site : http://www.mesnews.net

Fra : Calle.

Dato : 12-05-05 18:55

Klaus Linnert wrote:
> Desværre Calle den er ikke hos mig, Så jeg er på herrens mark nu.
> Bruger lige nu MesNews

Så stop din Office CD i, og fravælg outlook. Når det er afsluttet og
maskinen er genstartet gentages det hvor du blot tilvælger outlook istedet

--
Calle.

Fra : Klaus Linnert

Dato : 13-05-05 12:42

Ok det prøver jeg. Tak Calle

Fra : Klaus Linnert

Dato : 14-05-05 22:43

Hej Calle

Desværre indeholder min CD ikke outlook express, og når jeg forsøger at
downloade den fra Microsoft, får jeg af vide at min OE er nyere end den
jeg forsøger at downloade/installere!!
Så har jeg ikke været forvirret, så er jeg det nu. :-?

Klaus

Klaus Linnert formulated the question :

Fra : emj

Dato : 14-05-05 23:02

Klaus Linnert skrev:

>Desværre indeholder min CD ikke outlook express

Alle windows indeholder Express. Den er simpelthen indbygget i
styresystemet.

Hilsen emj

Fra : emj

Dato : 14-05-05 23:10

Klaus Linnert skrev:

>Desværre indeholder min CD ikke outlook express

Jo, den gør og den kan du slet ikke slippe for at installere, for
Outlook Express er indbygget i windows styresystem.
Outlook er derimod en del af Officepakken

Hilsen emj

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 14-05-05 23:24

emj skrev:

>Jo, den gør og den kan du slet ikke slippe for at installere, for
>Outlook Express er indbygget i windows styresystem.

Man kan godt fravælge at installere Outlook Express, men ikke
Internet Explorer.
--
Knud

Fra : Calle.

Dato : 15-05-05 08:24

emj wrote:

> Jo, den gør og den kan du slet ikke slippe for at installere, for
> Outlook Express er indbygget i windows styresystem.
> Outlook er derimod en del af Officepakken

Ja, men det er office CDen vi taler om, den har ikke Express
--
Calle.

Fra : Calle.

Dato : 15-05-05 08:23

Klaus Linnert wrote:
> [...]
> end den jeg forsøger at downloade/installere!!
> Så har jeg ikke været forvirret, så er jeg det nu. :-?

du skriver pludselig Outlook express, Din subject siger Outlook 2003!
Express har news indbygget. Og ved 2003 skal du ikke røre ved express, men
kun 2003

--
Calle.