MS Outlook 2002 og filtre ?
Fra : Mads

Dato : 28-04-05 10:14

Hej

Jeg bruger MS Outlook 2002 og jeg har et lille problem med filtre
som jeg oprette via "Organiser" > "Guiden Regler"

Min udbyder sætter en {SPAM?} først i emnet på alle kendte SPAM
mails, så disse vil jeg gerne have overført til en bestemt mappe hvor
jeg så en gang imellem lige kan tjekke dem og slette dem.

Jeg kan også sagtens oprette et filter (en regel) der udfører dette,
men problemet er bare at det kun virker lige i starten.
Efter en dags tid og efter at Outlook har været startet op nogen
gange, så holder filteret op med at virke og de SPAM markerede
mails havner igen i Indbakken.

Kigger jeg i filter opsætningen er filteret der stadig og det står
også til at være aktivt. Kører jeg det manuelt virker det også fint
og fjerner straks de uønskede mails, men det er jo ikke lige det
der var meningen med at have et filter.

Har I nogen løsninger?

På forhånd tak

mvh Mads