Kalender, gerne open source (PC +mac)
Fra : Henrik Enslev

Dato : 27-04-05 09:01

Hej

Er der nogle anbefalinger af kalenderprogram til et mindre netværk (20
PC 3 mac). Pcérne bruger Pegasus mail, og vi har en Linux server.

Sunbird er måske en mulighed, men den crashede lige min mac (os X.3)

--
Henrik Enslev (2200)
henske snawel a e-mand punktum dk

Fra : Christian Bech

Dato : 27-04-05 11:24

In article <1gvo90v.1aovt8p1y6o0m2N%no@spam.nix>,
no@spam.nix (Henrik Enslev) wrote:

> [...]
> PC 3 mac). Pcérne bruger Pegasus mail, og vi har en Linux server.
>
> Sunbird er måske en mulighed, men den crashede lige min mac (os X.3)

Sunbird kan tale sammen med iCal - alt efter hvilke krav i har til
synkronisering.