Outlook 2003 og signaturer
Fra : Viggo

Dato : 19-04-05 12:34

Jeg bruger forskellige signaturer til mine forskellige konti, og det går
fint. Men jeg kan ikke finde ud af at bruge en anden signatur end den,
kontoen er indstillet til, hvis jeg lejlighedsvis har brug for det. Eller i
det hele taget indsætte signaturerne manuelt, som jeg gjorde i OE.

--

Vh
Viggo

Fra : Calle.

Dato : 19-04-05 14:27

Viggo wrote:
> [...]
> den, kontoen er indstillet til, hvis jeg lejlighedsvis har brug for
> det. Eller i det hele taget indsætte signaturerne manuelt, som jeg
Maker signaturen og tryk > indsæt >signatur > vælg den ønskede signatur
Grunden til at du skal markere den, er at så overskrives den af den nye så
du ikke får 2
--
Calle.

Fra : Viggo

Dato : 19-04-05 16:58

> [...]
> Grunden til at du skal markere den, er at så overskrives den af den nye så
Tak for hjælpen - det har jeg ledt efter længe.
--

Vh
Viggo