Problem med Agent 2.0
Fra : Karsten Jensen

Dato : 18-04-05 20:42

Efter en reinstallering af computer har jeg et lille problem med Agent
2.0.

Når jeg har hentet indlæg hjem og læst disse og der så kommer nye
indlæg og jeg så har hentet dem og skal læse disse indlæg, så starter
Agent altid med at vise den første postering i tråden - hvor instiller
jeg Agent til at springe den første over i tråden og blot hoppe ned
til de nye indlæg i tråden?

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 18-04-05 21:13

Karsten Jensen skrev:

> [...]
>Agent altid med at vise den første postering i tråden - hvor instiller
>jeg Agent til at springe den første over i tråden og blot hoppe ned

Nøjes med at se ulæste meddelelser?

Group => View unread messages

Eller bruge
[N] til næste ulæste meddelelse, med eller uden body.
[B] til næste ulæste meddelelse med body
[D] næste meddelelse, læst eller ulæst, med eller uden body
--
Knud

Fra : Karsten Jensen

Dato : 19-04-05 17:01

On Mon, 18 Apr 2005 22:12:53 +0200, Knud Gert Ellentoft
<ellentoft@mail.tele.invalid> wrote:

>Nøjes med at se ulæste meddelelser?
>Group => View unread messages

Ja, det er er jeg ikke interesseret i.....

>Eller bruge
>[N] til næste ulæste meddelelse, med eller uden body.

Denne bruger jeg - men den hopper alligevel ned til den første
meddelelse i en tråd hvor der er ulæste meddelelselser.