Google mail -fejl ved login
Fra : Brian k

Dato : 16-04-05 23:01

Hej

Har haft min google mail konto i laaaaaannnng tid -men har ikke gidet bruge
den fordi man ikke kunne hente sin mails med outlook express -det fandt jeg
så ud af forleden at det kan man nu.

Konfigurerede min Outlook express på få sekunder -det virkede -sådan.

Nu 2 dage efter har det så ikke virket siden igår -andre der har samme
problem?

/brian

Fra : Brian k

Dato : 16-04-05 23:13

Brian k wrote:

> Nu 2 dage efter har det så ikke virket siden igår -andre der har samme
> problem?

Får denne fejl meddelse:

Serveren har uventet afbrudt forbindelsen. Dette kan skyldes en fejl på
serveren, netværksproblemer, eller at forbindelsen ikke har været brugt i
længere tid. Konto: 'bmk001@gmail.com', Server: 'pop.gmail.com', Protokol:
POP3, Port: 995, Sikker (SSL): Ja, Fejlnummer: 0x800CCC0F

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 16-04-05 23:35

Brian k skrev:
>Fejlnummer: 0x800CCC0F

http://www.internet-noerderne.dk/oelos.asp?kode=0x800CCC0F

jeg har ikke problemer med at hente fra min gmail
--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Bo Christensen

Dato : 16-04-05 23:57

Ivan V. Klattrup skrev:

> http://www.internet-noerderne.dk/oelos.asp?kode=0x800CCC0F
>
> jeg har ikke problemer med at hente fra min gmail

Ja, 'hurra', men du kan hurtig få andre problemer, hvis du følger rådet
i linket.

Jeg har ikke prøvet Gmails pop-funktion (har så mange post-konti at
endnu en konto ved hentning ville være træls), men jeg bruger Gmails
forward-funktion. Hvis du sørger for, at dit postprogram viser modtager,
er denne løsning rigtig god og hurtig.

--
Bo

Fra : Brian k

Dato : 16-04-05 23:17

Brian k wrote:
> [...]

Serveren har uventet afbrudt forbindelsen. Dette kan skyldes en fejl på
serveren, netværksproblemer, eller at forbindelsen ikke har været brugt i
længere tid. Konto: 'bmkXXX@gmail.com', Server: 'pop.gmail.com', Protokol:
POP3, Port: 995, Sikker (SSL): Ja, Fejlnummer: 0x800CCC0F

Fra : Calle.

Dato : 17-04-05 08:23

Brian k wrote:
> [...]
>
> Konfigurerede min Outlook express på få sekunder -det virkede -sådan.
>
> Nu 2 dage efter har det så ikke virket siden igår -andre der har samme

hvilket antivirus bruger du?
--
Calle.

Fra : Brian k

Dato : 17-04-05 16:01

Calle. wrote:

> hvilket antivirus bruger du?

Avast.

Men det har det vel ikke noget at gøre med -idet det virkede i 24 timer, for
at lige pludslig ikke virke mere.

/brian

Fra : Calle.

Dato : 18-04-05 08:21

Brian k wrote:

> Avast.
>
> Men det har det vel ikke noget at gøre med -idet det virkede i 24
> timer, for at lige pludslig ikke virke mere.

har du husket at sætte virus programmet til at køre på de specifikke porte
som gmail bruger
--
Calle.