Mærkeligt - OFIR mail henter mine almindel~
Fra : Dorthe

Dato : 05-04-05 20:22

Hej
Jeg håber nogen herinde kan hjælpe.
Min mor spørger mig, hvorfor søren hendes ofir webmail er begyndt
at hente alle hendes emails.
Jeg har lige testet og sendt hende en mail på hendes
xxx@tdcadsl.dk som hun henter med outlook 2003.
Denne mail blev hentet ind i webmailen. Hvordan kan det lade sig
gøre?
Den kommer også i outlook.
Normalt sletter hun mails i ofir hver 14 dag ca. nu skal der
slettes hver dag for ikke at få fyldt postkassen.

--
Mvh Dorthe

Fra : Anders Lund

Dato : 05-04-05 21:20

Dorthe wrote:
> Min mor spørger mig, hvorfor søren hendes ofir webmail er begyndt at
> hente alle hendes emails.

Det er vel ikke sådan at der er blevet oprettet noget forwarding på
hendes TDC mail? Det kan man se, hvis man logger på TDCs webmail.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk
I have plenty of Gmail invites - just ask!

Fra : Dorthe

Dato : 06-04-05 16:57

Anders Lund wrote:

> Det er vel ikke sådan at der er blevet oprettet noget
> forwarding på hendes TDC mail? Det kan man se, hvis man logger
> på TDCs webmail.

Så vidt jeg ved har hun aldrig nogensinde været inde på tdc's
webmail
Jeg har lige kigget derind - man skal vist oprette et specielt
login før man kommer til sin webmail.
Det vender jeg lige tilbage med i aften.
Flere gode forslag er meget velkomne!

--
Mvh Dorthe

Fra : Dorthe

Dato : 06-04-05 17:00

Anders Lund wrote:

> Det er vel ikke sådan at der er blevet oprettet noget
> forwarding på hendes TDC mail? Det kan man se, hvis man logger
> på TDCs webmail.

Glemte lige at skrive, at det ikke kun er hendes tdcadsl-mail,
men også hendes yahoo-mails
--
Mvh Dorthe